Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har tatt kikkhuls op for 3 uker siden, og alt gikk slik det skulle. Ble litt overasket da legen sa at det var bare å dra hjem å prøve å bli gravid. Har ikke lest så mye om dette, men har forstått at det er mange som klarer å bli gravid naturlig eller op. Litt rart at jeg tenkte, hjelp skal vi gjøre dette alene nå... Blir vel slik når man er i ivf karusellen, og alt blir styrt av legene. Men det er en god følelse å være prøvere uten medesiner, og vi er kjempe forelsket for tiden, et stort pluss :) Hehe, skal igang med nytt ivf til høsten om dette ikke ordner seg selv.

Jeg prøver å være rolig i forhold til å håpe å tro for mye, men det er ikke alltid like lett. Er det noen som har erfaringer med dette? Noen som har noen gode råd i denne prøve perioden? Jeg er villig til å prøve det meste nå... Har tenkt på akupungtur, trener regelmessig, og prøver å spise så fornuftig som mulig. Jeg tar i mot alle gode råd om noen har :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144051420-pr%C3%B8ving-etter-kikkhuls-op/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er visst mange som blir gravide etter laparoskopi så det er bare å prøve.

Er ikke så mye annet å gjøre enn å leve normalt, huske å ta folat og andre vitaminer. Helst kutte alkohol, røyk og andre "uvaner" Trening er lurt og også å spise sunt. Høres ut som du har det på plass!

Takk for svar :) alkohol har det blitt lite av i det siste, måtte ned noen kg før op og da kuttet jeg all unødvendige kalorier. Så er fakktisk blitt en vane å la vær :) Da kom jeg også inn i en fin rutine med treningen, å dette er jo den beste motivasjonen man kan få :) Tror man kan klare å holde seg unna det meste, å endre både kost og mer til for å lykkes med det som er et så stort ønske. :)

Takk for svar :) alkohol har det blitt lite av i det siste, måtte ned noen kg før op og da kuttet jeg all unødvendige kalorier. Så er fakktisk blitt en vane å la vær :) Da kom jeg også inn i en fin rutine med treningen, å dette er jo den beste motivasjonen man kan få :) Tror man kan klare å holde seg unna det meste, å endre både kost og mer til for å lykkes med det som er et så stort ønske. :)

Så bra og så flink du er som klarer det :D Det er det ikke alle som gjør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...