Gå til innhold

Flere unge mødre her? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) jeg er 24 år og venter nr 2. har en gutt på 9,5 mnd :) nå erjeg 7 uker på vei. Bor i Oslo!

Da er vi like gamle, begge fra Oslo og begge like langt på vei:)

Når har du termin? Har du vært på kontroll ennå?

Jeg har foreløpig termin 26.januar, men om datoen stemmer helt får jeg vel ikke vite før kontroll i juli.. Blir spennende å se!

Hei:) jeg er 24 år og venter nr 2. har en gutt på 9,5 mnd :) nå erjeg 7 uker på vei. Bor i Oslo!

Da er vi like gamle, begge fra Oslo og begge like langt på vei:)

Når har du termin? Har du vært på kontroll ennå?

Jeg har foreløpig termin 26.januar, men om datoen stemmer helt får jeg vel ikke vite før kontroll i juli.. Blir spennende å se!

Så koselig :) jeg er litt usikker på termin, men ifølge terminkalkulatoren så er den 28januar! Har ikke vært på kontroll enda :) men tenkte å bestille en tidlig ultralyd i uke 11:) hadde det med forrige og, veeldig godt å se om alt er som det skal og ikke minst spennende å se bebisen:D hvor i Oslo bor du btw? :)

Da er vi like gamle, begge fra Oslo og begge like langt på vei:) Når har du termin? Har du vært på kontroll ennå? Jeg har foreløpig termin 26.januar, men om datoen stemmer helt får jeg vel ikke vite før kontroll i juli.. Blir spennende å se!
Så koselig :) jeg er litt usikker på termin, men ifølge terminkalkulatoren så er den 28januar! Har ikke vært på kontroll enda :) men tenkte å bestille en tidlig ultralyd i uke 11:) hadde det med forrige og, veeldig godt å se om alt er som det skal og ikke minst spennende å se bebisen:D hvor i Oslo bor du btw? :)

Mot slutten av januar du og, ja:) Jeg vurderer å bestille en tidlig ultralyd jeg også, for å se at alt er i orden. Hvor tok du det sist? Har du ett sted å anbefale? :)

Sendt deg en PM, btw!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...