Gjest Trulte med to små Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Jeg har sittet ute i mange timer i skyggen i dag, men fra kl:17-18 satt jeg i solen og koste meg. Solen var ikke så sterk da og det blåste litt så jeg ble ikke for varm. Jeg vet det ikke er bra å bli for kokt i solen når man er gravid og gikk inn etter en time. Da jeg kjente på magen var den knallvarm og jeg ble så bekymret at jeg tok en stor iskald klut og la på magen i flere omganger helt til magen ble kald. Ute spiste jeg to saftis og drakk to glass vann da jeg kom inn. Heretter blir det å nyte sommeren mer i skyggen og under parasollen. Er det noen av dere som vet om babyen kan bli stresset av for mye varme? Det høres logisk ut for meg, men siden jeg selv ikke følte meg kokt, ble det et lite sjokk å kjenne hvor varm magen var under kjolen ( svart som sådan og det var jo ikke bra )
Kenga Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Med forrige mann kunne jeg ikke ha magen i varmtvann, f.eks at jeg måtte ha magen over vann i badekaret. Hvis jeg ikke gjorde det ble han sprellvill og sparket noe inni h..... Han ga meg ihvertfall tydeligvis beskjed hvis han var misfornøyd! Det viktigste er vel at man drikker godt og ikke blir overopphetet
Gjest Trulte med to små Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Med forrige mann kunne jeg ikke ha magen i varmtvann, f.eks at jeg måtte ha magen over vann i badekaret. Hvis jeg ikke gjorde det ble han sprellvill og sparket noe inni h..... Han ga meg ihvertfall tydeligvis beskjed hvis han var misfornøyd! Det viktigste er vel at man drikker godt og ikke blir overopphetet Takk for svar! Det er jammen godt så lenge de små kan si ifra! Jenta mi er ganske rolig og det er ikke så lett å skjønne når/om ting blir ubehagelig for henne. Derfor ønsker jeg jo å være føre var.. Jeg passer på å ikke bli overopphetet ja og minner meg selv på å drikke nok vann. Saftis er også en god venn i varmen nå
Kenga Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, hu har jo hud, underhudsfett, livmor og noen dl med vann som jobber for å regulere temperaturen deres. Innbiller meg at vi plages bra mye tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå