Ccathrine Skrevet 26. mai 2013 #1 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg og min samboer har brukt ca 1år på å bestemme oss og prosessen for at vi vil ha barn nr 2, grunnen til dette er at jeg har totel fødselsangst. Når vi endelig bestemte oss reiste jeg til legen for å få en henvisning til min gynekelog for time, siden han har lovet meg ks ved neste svangerskap. Etter ventetid på to mnd hos han fikk jeg time, jeg fikk henvisning til sykehuset og tre nye mnd gikk. I mellom dette hadde jeg time til uttak av spiral, min søster kræsjet den dagen og fjerningen fikk bare vente. Inne på sykehuset fikk jeg innvilget ks og spesialoppfølging så fort jeg blir gravid, denne dagen fikk jeg også tilbud om å ta ut spiralen men jeg takket nei pga angsten. Jeg hadde også time til gynekologen for fjerning, to dager før legetimen fikk jeg igjen kaldeføtter og avbestilte timen. Tre sjanser til å ta den ut har jeg hatt og spiralen sitter fortsatt like godt. Jeg har fått meg et sommervikariat et sted hvor det jobber en gynekolog. Jeg sendte en melding til sambo på torsdag hvor jeg skrev at det bare er ett lite napp også er den ute. Før lunsjen på fredag bet jeg det i meg og stakk hode inn og spurte "har du litt tid til å ta ut spiralen min", ja det hadde hun og det var fort gjort. Etter 30min, intens innsats fra gynekologen, lokalbedøvelse og smerter måtte vi gi opp. Spiralen er rett og slett ikke å få tak i, men vi ser den på ultralyd. Så neste steg er nå inn på sykehuset for narkose og gå helt inn for å få tak i selve spiralen og dra den ut. Begynner nesten å lure på om jeg har en ondskapsfull livmor som nekter å gi slipp på ting uten en reel kamp og en dose narkose. Angsten for å føde neste barn har bare blitt forværret av dette og følelsene sitter godt i kroppen i disse dager. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144051204-bare-ett-lite-napp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå