Gå til innhold

Når begynte din baby å klappe?

Mamma med to trollunger

Anbefalte innlegg

Lille snupp har begynt å klappe, hun er 7 mnd. Normalt eller tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva som er normalt. Jeg kunne klappe før jeg var 8 mnd da jeg var liten.

Gutten min er 8 mnd om noen dager, men han klapper ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min klappet når han var 6 mnd.. Blei bare mer og mer ivrig når han nærmet seg 7 mnd og da klappa han masse, hele dagen :P så tror ikke det er så uvanlig, bare veldig gøy og koselig å se på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 8,5 mnd og kan ikke klappe. Jeg har begynte å øve iherdig den siste uka på klapping da jeg så en annen baby på samme alder som klappet. Jeg synes det var slik et kult "triks" :P Men han er overhodet ikke interessert når jeg klapper for eller med han <_< Men derimot er han litt tidlig ute på andre områder. Han har kunnet krabbe på alle fire, reise seg opp og gå langs bordet siden han var rundt 7,5 mnd ;) Så foreløpig er han tidligere ute med det grovmotoriske i forhold til det finmotoriske :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe gøy! Vi sang klappe søte noen dager på rad, da lo hun og syns det var kjempe gøy. Etter 2-3 dager satt hun plutselig i bilstolen å klappet for seg selv. Etter det har det gått i klapping hele dagen ;) har vært tidlig på andre ting også. Hvertfall i forhold til broren. Artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt var vel ca. 8 mnd når han gjorde det bevisst, før det var det bare ett klapp her og ett klapp der :P Nå har han nettopp forstått at når vi klapper så gjør vi det samme som når han klapper, og han klapper med som bare det :) Før kikket han bare dumt på oss og sluttet å klappe selv når vi skulle klappe sammen med ham :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...