Mamma med to trollunger Skrevet 26. mai 2013 #1 Del Skrevet 26. mai 2013 Lille snupp har begynt å klappe, hun er 7 mnd. Normalt eller tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 26. mai 2013 #2 Del Skrevet 26. mai 2013 Vet ikke hva som er normalt. Jeg kunne klappe før jeg var 8 mnd da jeg var liten. Gutten min er 8 mnd om noen dager, men han klapper ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannike123 Skrevet 26. mai 2013 #3 Del Skrevet 26. mai 2013 Min klappet når han var 6 mnd.. Blei bare mer og mer ivrig når han nærmet seg 7 mnd og da klappa han masse, hele dagen så tror ikke det er så uvanlig, bare veldig gøy og koselig å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowe+spire Skrevet 26. mai 2013 #4 Del Skrevet 26. mai 2013 Min er 8,5 mnd og kan ikke klappe. Jeg har begynte å øve iherdig den siste uka på klapping da jeg så en annen baby på samme alder som klappet. Jeg synes det var slik et kult "triks" Men han er overhodet ikke interessert når jeg klapper for eller med han Men derimot er han litt tidlig ute på andre områder. Han har kunnet krabbe på alle fire, reise seg opp og gå langs bordet siden han var rundt 7,5 mnd Så foreløpig er han tidligere ute med det grovmotoriske i forhold til det finmotoriske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma med to trollunger Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mai 2013 Kjempe gøy! Vi sang klappe søte noen dager på rad, da lo hun og syns det var kjempe gøy. Etter 2-3 dager satt hun plutselig i bilstolen å klappet for seg selv. Etter det har det gått i klapping hele dagen har vært tidlig på andre ting også. Hvertfall i forhold til broren. Artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Temperance Skrevet 26. mai 2013 #6 Del Skrevet 26. mai 2013 Min gutt var vel ca. 8 mnd når han gjorde det bevisst, før det var det bare ett klapp her og ett klapp der Nå har han nettopp forstått at når vi klapper så gjør vi det samme som når han klapper, og han klapper med som bare det Før kikket han bare dumt på oss og sluttet å klappe selv når vi skulle klappe sammen med ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå