Gå til innhold

Forslag til mellomnavn til Tiril?

Anbefalte innlegg

Babyen er så vidt påbegynt, men mannen og jeg har så ulik navnsmak at det å finne navn tar laaaang tid. Han er veldig for dobbeltnavn, jeg ikke så mye....

Storesøster har et "lett" fornavn (ala Tiril) og et litt tyngre mellomnavn. Bruker bare fornavnet til daglig.

Jeg vet ikke en gang om det er jente i magen, men foreløpig har jeg tenkt på disse alternativene:

Tiril Johanne

Tiril Synnøve (vil nok ikke falle i smak hos mannen)

Tiril Emilie (jeg liker det, men lurer på om det blir for søtt)

Tiril Sofie

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144051143-forslag-til-mellomnavn-til-tiril/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiril Agnete

Tiril Marie

Tiril Siren (med lang e) (får ikke til sånn tegn over e en)

Tiril Irene

Tiril Emine

Tiril Kristine

Tiril Helene

Ellers syns jeg at Tiril er et navn som står godt aleine.... Hvis man har et for "hardt" og "tungt" navn etter så ødlegger det liksom navnet litt syns jeg.

Tusen takk for svar! Tørr ikke skrive navnet på storesøster, men sender en pm- har jo blitt litt paranoid :ph34r:

er forresten enig i at det fint kan stå alene- er altså pappaen som er opptatt av at de skal ha dobbeltnavn (han kommer fra stor familie hvor alle barna har dobbeltnavn).

Endret av Vilruge

Annonse

Babyen er så vidt påbegynt, men mannen og jeg har så ulik navnsmak at det å finne navn tar laaaang tid. Han er veldig for dobbeltnavn, jeg ikke så mye....

Storesøster har et "lett" fornavn (ala Tiril) og et litt tyngre mellomnavn. Bruker bare fornavnet til daglig.

Jeg vet ikke en gang om det er jente i magen, men foreløpig har jeg tenkt på disse alternativene:

Tiril Johanne

Tiril Synnøve (vil nok ikke falle i smak hos mannen)

Tiril Emilie (jeg liker det, men lurer på om det blir for søtt)

Tiril Sofie

Tiril Margrete

Tiril Linnea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...