røderoser Skrevet 26. mai 2013 #1 Skrevet 26. mai 2013 Nå har jeg under 2 uker til termin, og kjenner daglig, ofte flere ganger stikkinger i brystene. Det føles ut som om det er begynnelse på brystspreng slik jeg hadde det med første da jeg ammet/pumpet. Er det andre som har det slik? Brystene mine er også blitt større, de vanlige bhene mine er plutselig blitt for små... Husker ikke at jeg hadde det slik første gangen...
DaTuMa Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Hadde det sånn i 1 trimester. De var kjempevonde og ble dobbelt så store. Nå har de stabilisert seg syns jeg. Ikke så vonde lenger og litt mindre igjen.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Har en del råmelk og det kan stikke til i ny og ne ja. Kjennes ut som man vil amme nesten! Har hatt lekasje av råmelk helt siden uke 24, så det er klappet og klart til amming hvertfall!
røderoser Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2013 En skulle tru jeg sko lekke litt mer nå, men det har stoppet nesten helt opp med råmelk... Gleder meg til vesla er ute vertfall, det nærmer seg for hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå