Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er vår første pp, og er ny i dette gamet (nr 1 var ikke planlagt :))

Fikk første mens etter pilleslutt (23 april) 13 mai. Sent på onsdagskvelden 23 mai fikk jeg elslim med en dæsj blod i (sorry.. :)). Slimet var der enda torsdag, og det var først da jeg fikk testene i posten. Alle testene jeg har tatt har vært negative :(

Såå, da lurer jeg på, hadde jeg kanskje el samtidig som slimet kom onsdag? Kan den fortsatt komme? Eller har jeg rett og slett ikke el denne mnd?

Blir litt småsprø av dette! :)

Leste jo at blod i slimet kan bety at du er ekstra fruktbar, men da er det jo rart at testene ikke har slått ut.

Forøvrig husker jeg at når vi ble gravide sist fikk jeg elslim på en tirsdag (husker det ennå, for dette slimet hadde jeg aldri opplevd, brent seg fast i minnet:P ) og vi hadde ikke sex før lørdag, likevel ble jeg gravid.

Hilsen utålmodig prøver ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144051080-f%C3%A5r-ikke-positiv-eltest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Litt oppmuntring! Jeg fikk ingen positive EL tester (billigtester) denne mnd (mulig jeg testet feil for tisset på pinnen istedet for å dyppe som man egentlig skulle) - så jeg hadde gitt opp og var rimelig irritert på kroppen. Ikke fikk jeg såre brystvorter som jeg pleier heller etter EL. Tok en graviditetstest for morro skyld som var negativ, så tok jeg en til dagen etter (hadde gått tom for EL tester så noe måtte jeg jo teste..) og jammen så jeg ikke en svak strek!! Et par dager senere tok jeg en digitaltest som sa Gravid 2-3!!! Så EL må ha vært, men aner ikke akkurat når;)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...