Gå til innhold

Navn til lillebror..?

Anbefalte innlegg

Har to gutter som heter Leo og Lucas, og nå venter jeg gutt nr 3. Både Leo og Lucas valgte vi navn til før de ble veldig populære, så må ikke være et populært navn. Liker egentlig ikke å bruke navn som ligger på topp..

Noen navn samboer og jeg har tenkt på er:

Noah

Isac

Leander

Sander

Hva syns dere? Har dere eventuelt andre forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144051047-navn-til-lillebror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for meninger! :) Hehe, alle disse navnene er kanskje ganske populære om dagen ja.. Men er disse vi er mest enige om :P Selv syns jeg Sedric/Cedric er superfint, eller Mio eller Elias. Men disse liker jo samboeren absolutt ikke :P

Annonse

Har to gutter som heter Leo og Lucas, og nå venter jeg gutt nr 3. Både Leo og Lucas valgte vi navn til før de ble veldig populære, så må ikke være et populært navn. Liker egentlig ikke å bruke navn som ligger på topp..

Noen navn samboer og jeg har tenkt på er:

Noah

Isac

Leander

Sander

Hva syns dere? Har dere eventuelt andre forslag?

Her er navnetoppen sterkt representert ja ;-) Vel, jeg synes dere skal tenke på at Både Lucas og Leo er latinske navn, og de begynner begge på L... Kanskje en rød tråd å ta med videre? I så tilfelle passer Linus godt sammen med brødrenes navn. Ut over det er nok Noah jeg synes passer best.

Leo, Lucas og Isac = kjempefint!!

Leo, Lucas og Noah = kjempefint!!

Syns også Sander passer fint, men Leander er jeg ikke så glad i, og syns ikke det passer så godt..

Ellers så syns jeg Mio hadde passa supert.. synd samboeren din ikke liker det!

Leo, Lucas og Liam

Leo, Lucas og Linus

Leo, Lucas og Theo

Leo, Lucas og Joel

Leo, Lucas og Mikael

Leo, Lucas og Silas

Leo, Lucas og Wilmer

Leo, Lucas og William

Leo, Lucas og Adrian

Leo, Lucas og Victor

Leo, Lucas og Filip

Leo, Lucas og Hannes

Leo, Lucas og Oscar

Leo, Lucas og Oliver

Leo, Lucas og Julian

Leo, Lucas og Elliot

Leo, Lucas og Nathaniel

Leo, Lucas og Albin

Leo, Lucas og Alvin

Leander er alt for likt Leo, synes jeg. Isac/Isak passer best av dine forslag, men jeg synes dere skal vurdere noe på L (annet enn Leander). Det bør ikke være et stort problem om dere ikke gjør det, men ettersom dere allerede har to med korte L-navn bør dere kanskje tenke på det?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...