Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

For ca.3-4 dager siden tok jeg en test en kveld før jeg la meg. Da kom det en grå skyggestrek. Og leste litt om det etter på og det var mange som hadde fått det uten og være gravide, så da roet jeg meg med det.

Igår kveld tok jeg en til og da var den blitt lyyys rosa og litt tydeligere, selvom den fortsatt var svak. Tok flere tester og alle ble like.

Idag tidlig tok jeg en til, den ble lik og jeg så på de jeg hev i bosset kvelden før og de var positive (Sterke!) Jeg vet en ikke skal stole på et gammelt resultat, men gravde videre i bosset og ingen av de flere uker gamle testene var blitt positive. Ventet litt lengre enn 5 min i morres (som testen skal leses av innen) og den lyserosa streken ble sterkere.

Nå har det seg slik at eg ikke har hatt mensen siden 14 april så jeg aner ikke hvordan syklusen er. Sluttet på pilla i mars, så mensen er nok litt uregelmessig enda.

Hvordan ville dere tolket det?

Jeg har et lite håp om at jeg faktisk er gravid..men jeg tørr ikke håpe for mye!!

Har hatt murringer en stund, men det har jeg hele tiden trodd var TR.

Anonym poster: 5b39080e9e1b7538b5b9c92d1c18ab51

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144051025-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Flere som har erfaringer el. ?? :) Blir glad for svar..

Anonym poster: 5b39080e9e1b7538b5b9c92d1c18ab51

Jeg fikk skyggestreker tidlig i testeperioden, og etterhvert ble de bare sterkere og sterkere :-). Tror nok du er gravid. Skyggestreker er positive streker så lenge du følger bruksanvisningen ordentlig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144051025-gravid/#findComment-145384609
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...