Gå til innhold

Stavanger området? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig er også Sandnesbuer velkommen :) Jo flere, jo bedre!! Vi holder også på å pusse opp, men jeg har fått nekt av samboer å holde på med løsemidler. Jeg føler meg egentlig veldig ubrukelig, og jeg hater følelsen!!! Jeg pleier å ha 1000 ting i ilden og løp titt og ofte 1,5 mil, og nå klarer jeg såvidt å bare fungere i hverdagen og treningen er å tvinge meg til en gåtur på 30 min hver dag. Er konstant kvalm og spyr mye og ekstremt trøtt (sikkert pga av lite energiopptak). Beklager syteinnlegg.. Satser på at 2. tri blir et fantastisk semester :D

Annonse

Så gøy med så mye aktivitet fra området:) Jeg har ett barn fra før på 2,5. Skal til Sigrids Ultra den 13.juni, håper å se et friskt bankende hjerte før ferien:)

Er 5+2 i dag, grei form men tiltaksløs,veldig trøtt og ukonsentrert.. Bah.. Har lyst å ha masse energi og nyte det fine været..

jeg skal også der 13.juni!! :) er da 14+6 og skal få vite om det er en gutt eller jente som ligger i magen :)

jeg bor på Våland og har gåavstand til sykehuset HURRA :) er 22 år ung og etter en spontanabort i begynnelsen av mars, ble vi gravide igjen etter bare 2 uker og nå virker det som om spira har klamra seg fast :-D

Hei på dere! :)

Har nå opprettet en gruppe på facebook, hvor dere er hjertelig velkommen! :)

Her tenkte jeg vi kunne dele tanker, tips og triks, bilder og spørsmål..

Etter hvert kan vi kanskje få til noen treff også :)

https://www.facebook.com/groups/594530507258178/

Vi snakkes! :)

Hei dere :) er det noen som har kontroll på å regne uker her, jeg har en app og den sier uke 7 men i parentes står (6+0) er jeg i uke 7 eller 6 da? Hadde siste mens 28 april, og termin 2 feb. Ble så usikker nå, jeg har jo bestilt 7 ukers kontrollen denne uken som kommer, litt flaut om jeg bare er i 6 ;)

Så kjekt at du har opprettet en Facebook side, Ninja87. Jeg joiner etterhvert som jeg blir klar til å fortelle resten av verden at jeg er gravid. Tror jeg drøyer det til ca. uke 12 (er 10+6 i dag). :)

Jeg har tenkt det samme, ikke helt klar for å fortelle det enda :) Selv om jeg føler jeg har fortalt det til altfor mange allerede *vanskeligåholdemunn*

Annonse

Så kjekt at du har opprettet en Facebook side, Ninja87. Jeg joiner etterhvert som jeg blir klar til å fortelle resten av verden at jeg er gravid. Tror jeg drøyer det til ca. uke 12 (er 10+6 i dag). :)

Jeg har tenkt det samme, ikke helt klar for å fortelle det enda :) Selv om jeg føler jeg har fortalt det til altfor mange allerede *vanskeligåholdemunn*

Samme her  :) Venter til de første 12 ukene, eventuelt til OUL til å gå offentlig. Men etterhvert joiner jeg!!

Samme her om fb, ingen vet at jeg er gravid enda :)  11 fullgåtte uker idag, skal på UL på mandag(tidlig UL) og etter det forteller vi det til kommende storebror :) Så får foreldre vite, søsken, familie og venner..resten av verden får komme litt etter litt :)

Hvor gamle er dere da? Barn fra før..??

Selv er jeg 28 i en knapp mnd til(iiik!!) og har et barn på 3 år :)

Samme her  :) Venter til de første 12 ukene, eventuelt til OUL til å gå offentlig. Men etterhvert joiner jeg!!

Så kjekt at det er flere som joiner etter hvert! :) Vi venter på dere :D

Gruppen er forresten hemmelig, slik at bare oss medlemmer kan se hva som blir sagt der inne... Er ikke alt om vår graviditet hele verden trenger å vite.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...