Miss Impatient Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Har et punkt ganske høyt oppe på magen, på venstre siden, som er så grusomt ømt... Det føles ut som smerten ligger like under huden. Får vondt både når jeg bøyer meg, setter meg, reiser meg, bærer litt tungt, hoster, nyser og ler... Kjennes ut som noe skal slites rett av - som en sen eller noe. Er også vondt når jeg presser på området, men ikke like vondt som når jeg bruker magemusklene. I dag har det vært så ille at nå sitter jeg i sofaen med varmeflaske på magen, nesten redd for å gjøre den minste lille bevegelse, for det er så himla vondt! Noen som aner hva dette er/har det på samme måte???
Blomstogbier Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Jeg har hatt det ved et par anledninger, på venstre side. Jeg har tenkt at det kanskje er muskler som er strekt eller noe, men vet ikke helt.. det gikk over etterhvert.
havrebodl Skrevet 25. mai 2013 #3 Skrevet 25. mai 2013 Slik har jeg hatt det i flere uker, men usikker på hva det kommer av.. Mener å ha lest at slik type smerte kan komme av babyens spark, samt at mye forskyves/blir presset oppover inni magen etter hvert som babyen vokser. Har på en måte slått meg til ro med det, mn vondt er det!
Sola31 Skrevet 25. mai 2013 #4 Skrevet 25. mai 2013 Har det på samme måte, men på høyre side. Lurer på om det kan være hodet til lillegutt som "gnur" seg opp der ? ( var på ul og da var det foreløpig seteleie). Men kan være fryktelig vondt til tider, kommer i tak som varer lenger og lenger for hver gang ila dagen til det slutt blir konstant og det eneste som hjelper for meg er å legge meg flatt med pute som stabiliserer høyre siden....
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 25. mai 2013 #6 Skrevet 25. mai 2013 Hadde et sånt punkt jeg og, men jeg har trodd det bare var en strukket muskel eller no sånt. Skjedde hvertfall ikke noenting, og det gikk over.
Miss Impatient Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2013 Takk for svar! Sikkert ingenting galt, er bare så steike vondt at jeg gruer meg til hver bevegelse:-/ Det her bør forsvinne sier jeg bare, for nå har jeg ikke plass til flere plager!
07&10&13? Skrevet 26. mai 2013 #8 Skrevet 26. mai 2013 Jm sa det kunne være at babyen hadde sparket så mye/ hardt på et sted at man kunne få blÅmerke på innsiden. Så det kan jo være det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå