Gå til innhold

Flere med GODT synlig mage i uke 9..??

Anbefalte innlegg

Heii :)

Er det flere som har godt synlig mage? Jeg klarer ikke å sjule at jeg er gravid lengre, magen har vokst skikkelig siste uken.

Lurer litt på om jeg har klart å bomme skikkelig på hvor langt jeg egentlig er på vei, for jeg har hatt veldig uregelmessig mens, og ikke notert når jeg hadde sist. I kalkulatoren har jeg brukt dato fra ca en uke før påske, for jeg mente å huske at jeg haddde noe da. Men så sa samboeren min plutselig igår at jeg hadde jo med meg tamponger på ferie tilfelle jeg skulle få mensen mens vi var der.. Så kan hende jeg har bommet så mye som en mnd..! Jeg husker ikke i det hele tatt, det eneste jeg husker er at sist jeg hadde mens var den veldig rar, eller at jeg kun fikk en liten "varsling" som jeg kaller det (brunt utflod en dag eller to før), men at det ikke slo ut.. syntes også symptomene mine startet og sluttet veldig tidlig til å være bare ni uker på vei. Kvalmen startet isåfall i uke 2 og sluttet i uke 8...

Blir spennende å se hva legen sier 3. juni.. :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144050897-flere-med-godt-synlig-mage-i-uke-9/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Idag er jeg begynt på uke 10, og magen har endret seg endel de siste ukene! Har selv problemer med å skjule det for omverden. Jeg ser selvsagt ikke typisk gravid ut, men har lagt på meg endel, og er ganske oppblåst tror jeg..det er ingen tvil for meg og mannen om at jeg er gravid, så nå må de neste ukene gå fort så jeg ikke trenger å gjemme meg hjemme lenger, eller i altfor store klær :P

Det skal sies at dette er nr.2, og rett før jeg ble gravid hadde jeg gått ned noen små kg og magen min var greit flat(langt fra sixpack!!) Spennende å se utviklingen denne gang i forhold til sist :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...