Happypregnant Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Mini har funnet ut at det er ok å være våken et par timer på natten, noe som mor ikke synes er så kjekt. Han legges rundt 19.00 og er sovnet innen 19.30-19.45.. Står opp 06.00-07.00.. Ammes som regel to ganger i løpet av natten. Når han våkner rundt 2-3 for mat, kan han være våken i 1.5-2 timer før han sovner igjen. Noen netter er han våken 1.5 t x 2 ganger...Han har holdt på slik i en måneds tid nå. i natt var han helt umulig! som regel sovner jeg ikke når blir ammet, men gjør jeg våkner jeg som regel etter en times tid og da har mini sovnet ved meg. Noen andre som har det slik? Gikk det over? han er 5 mnd.
*oktobergutt 12* Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Huff ja.... min har også gjort det noen ganger. Våkner i det jeg skal bære han tilbake i sengen etter amming. Da er det gjort! Eller han våkner av at han må bæsje. Da ligger han og skravler, hviner og leker med dyna til han blir trøtt igjen.... og da må jo selvsagt puppen fram igjen! Heldigvis ikke hver natt dette skjer. Men slitsomt ja......
carma78 Skrevet 25. mai 2013 #3 Skrevet 25. mai 2013 min var sånn da han var 4.5 mnd, varte 2-3 uker...vet ikke hva det var, utviklingssprang? Slitsomt ja!!
Fomle84 Skrevet 25. mai 2013 #4 Skrevet 25. mai 2013 Min er bare 5 uker, men hadde et lite lys på i begynnelsen. Her hjalp det å skru det av og ha det helt mørkt. Sovet fra halv 11 til 5 de to siste nettene. Deilig
.Lillemy. Skrevet 25. mai 2013 #5 Skrevet 25. mai 2013 Min var også sånn er periode når han var mindre, her hjalp de og øke matmengden på dagtid. Håper det går fort over for dere, slitsomt med våken unge på natten.
Happypregnant Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2013 (endret) Han får nå en halv porsjon grøt om kvelden. Trodde at det ville bli bedre når jeg begynte med litt grøt, men han våkner fortsatt og er våken et par timer. Håper det bare er midlertidig og at det går snart over (vart en måneds tid nå :-/ )...4 av 5 netter denne uken har han vært våken på natten..krysser fingrene får at han sover i natt.. Endret 25. mai 2013 av Happypregnant
Happypregnant Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2013 (endret) Min er bare 5 uker, men hadde et lite lys på i begynnelsen. Her hjalp det å skru det av og ha det helt mørkt. Sovet fra halv 11 til 5 de to siste nettene. Deilig Fram til mini var 10-16 uker sov han kjempe bra! ofte i 8-10 timer i strekk..Den gang var jeg heldig Er jo så lyst ute så vanskelig å stenge lyset ute. Vi har svarte rullegardiner, men lyset kommer gjennom :-/... Kanskje henge opp en mørk gardin i tillegg? Kan være som du sier at det er for lyst for han Endret 25. mai 2013 av Happypregnant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå