Queenmee Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 ... at det sku være en skikkelig akrobatisk øvelse å ha sex etter man fikk magen. Eller at selv om det ikke gjør vondt mens man har sex, så kan bekkenet krangle etterpå. Det som er litt festlig er at jeg og samboeren har ner sex nå enn i både første og andre trimester. Det er ganske rart, med tanke på at alle mine venninner har fortalt at sengehygge ikke er spesielt aktuelt for dem, enten pga dem selv eller fordi kjærestene ikke vil. Vil bare dele litt glede. Det blir sikkert ikke så mye lettere med intimiteten når babyen er utenfor magen.. *knis*
Liljekonvall<3 Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Huff, vi har prøvd noen ganger nå, men har vel kommet frem til at vi dropper det for en stund.. Bryster som lekker, verkende bekken, tørr og øm(beklager detalj) nedentil og ikke heeelt kontroll på alt lenger. Nei, ikke veldig pirrende.. Kos dere!! Misunnelig!!
2,5barn+1engel Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 Jeg er 38 uker nå, og vi prøvde igjen i dag etter noen uker "fri".. Men mannen sa at han følte at han ikke kom helt inn som han pleier ( fine detaljer ) at det var noe som buttet imot.. Hodet er jo festet, og langt ned i bekkenet. Men kan det være så langt ned at det er "i veien"?? Jaggu spør je etter mye dumt også.
Queenmee Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2013 Jeg er bare 30 uker. Kan jo hende det blir vanskeligere etterhvert. Vel, blir jo delvis handicap etter en runde, og det er vondt å gå, men merker ikke noe til det under selve akten. Dessuten er jeg over gjennomsnittlig forelska i samboeren om dagen. Han er litt på at siden jeg får så vondt etterpå, så kanskje vi skulle latt være, men vil jo ikke det... Har ikke vært så her gravid før, så vet ikke om det med hodet. Men kan tenke meg at det er som du sier #3, for vi hovner da opp nedi der, både grunna blod og at ting dyttes litt nedover. #2, her går det i (MYE) glidekrem. Er veldig sensitiv, men glidekremen til kondomeriet, som er beregnet for anal bruk, er veldig god nå! Bare ett tips:)
prøver1gang Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 Her har ikke samboer lyst fordi det er for trangt der nede :/ Blæh!! Jeg derimot har mer lyst enn før og tenker støtt på dette. Føler også i blandt at han ikke liker meg lenger. Det siste er jo bare teit
81-Mamma<3<3 Skrevet 27. mai 2013 #6 Skrevet 27. mai 2013 Vi har alltid (3gangs) hatt sex frem til fødsel. Null problem det! Selv om hodet har ligget laaaaaangt nede! Jeg er kanskje også litt kåtere når jeg er gravid, meeen med barn nr 2&3 har jeg fått harde kynnere av orgasmen, og det er ikke behagelig. Så mister liksom lysten pga det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå