N.A Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 I det siste er har jeg merket at lille gutten min ofte er klam på hodet / pannen, men når jeg sjekker temperaturen hans bak i nakken og på magen så er han ikke varm i det heletatt. Er dette noe å bekymre seg for? Kan det være tegn på noe, eller er det bare jeg som bekymrer meg for mye?
Petrine84 Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 Min har også vært det, siden han kom ut Uansett om det er ull, bomull, dun, hva som helst som er nærmest huden, eller hva han har over/under seg når han sover, han er klam og svett hele tiden. Det pipler når han spiser, og han er alltid våt i håret når han har sovet. Har slått meg til ro med at han bare er en varm baby Han er 4,5 mnd nå.
N.A Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2013 Åh, så godt å høre! Merker jeg er litt små nevrotisk:p fint med folk som kan dempe det litt tusen takk!
Snuppelupp1988 Skrevet 25. mai 2013 #5 Skrevet 25. mai 2013 Du har en varm baby Min er som din, blir god og klam vær gang han sover eller får en litt for kjukk body på.
kaklemor Skrevet 26. mai 2013 #6 Skrevet 26. mai 2013 Min på 7 mnd har vært klam siden han kom ut. BEgge mine gutter har alltid vært det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå