AnneM81 Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Hei Jeg er ikke så aktiv her inne, så vet ikke om dette er riktig forum å poste i ,men regner med det er mange småbarnsforeldre her, så må bare prøve. Min sønn på fire har mistet sin beste venn, en grå pingvin som ble kjøpt i en Brio-butikk for fire år siden. Den er grå med hvit mage, og med et brunt kryss midt på magen. (se profilbildet) Den ble borte på Gardermoen da vi løp for å rekke et fly den 16. mai. Den er ikke på hittegodskontoret, og jeg har lagt ut et bilde på facebooksiden for savnede kosedyr uten resultat. Min sønn er naturlig nok veldig veldig lei seg, og siden jeg regner med at vi ikke finner igjen pingvinen vi mistet, tenkte jeg at her inne er det sikkert mange som har mange kosedyr som bare ligger og samler støv, det har ihvertfall vi. Så hvis noen av dere har liggende en slik pingvin, og ingen barn vil savne den, er jeg veldig interessert i å kjøpe den! Jeg betaler selvfølgelig både for porto og pingvin! (er det forresten mulig å legge ved et bilde i innlegget?, fikk det ikke til, så la pingvinen som profilbilde)
frk Nilsen Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Kan dessverre ikke hjelpe med pingvinen, men her har du bildet i innlegget Har du kontaktet Brio om de kan ha noen på et laget et eller annet sted? Lykke til med pingvinjakten!
AnneM81 Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2013 Takk for hjelpen med bildet. Har kontaktet butikken der den ble kjøpt, og de skulle høre med leverandøren. Men nå har jeg fått hjelp på et annet forum, noen som har funnet link til en nettside der de selger den samme pingvinen ser det ut som, så da håper jeg det løser seg:-)
Junifrue Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Husk å kjøpe minst to nå da Jenta mi har tre eksemplarer av sin elskede koseklut og vi har brukt dem alle like mye så om en skulle forsvinne er det ikke krise
AnneM81 Skrevet 18. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2013 (endret) Hei Jeg prøver igjen jeg, er det noen som har en sånn pingvin liggende som kunne tenke seg å selge den? Det er nesten et halvt år siden min sønn mistet favorittkosedyret sitt, og det er fremdeles dypt savnet, han kommer ofte med tårer i øynene og spør om ikke den skal komme hjem snart. Jeg fikk hjelp til å finne en nettside der de solgte en lignende pingvin, men den var ikke så lik likevel, så det ble ikke det samme. Endret 18. november 2013 av AnneM81
Siamese Hellhound Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Hei! Jeg synes den ser ut til å være i slekt med 'me to you'-bamsen. Hvis du googler den, får du opp mange treff, også med bilde. Jeg finner ikke bilde av pingvinen din (er du forresten sikker på at det er en pingvin?), men jeg vet at Aune forlag er de som er leverandør av kortene og bamsene i Norge. Ring dem og hør om du kan få snakke med noen som jobbet i Kortomsorgen før, det var de som tok inn disse produktene til Norge før Aune kjøpte dem opp. Håper dette var til litt hjelp!
♥Madam Mim♥ Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 Huff, det må være fælt å ikke finne igjen dette kosedyret.. Men som nevnt over her så synes ikke jeg det ser ut som en pingvin? Eller erd en rett og slett så slitt? For meg minner det om et dovendyr eller noe lignende :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå