Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på de pakkene med alt for gravide...lifeline care....

Men har slitt med kvalme og gjør det fortsatt så lurer på om jeg ikke må finne et annet alternativ da de tablettene har jeg skikkelig trøbbel med....

Brekker meg og holder på, sku ha sett meg....

Kan spørre på apoteket og men.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144050779-hvilke-vitaminer-tar-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har igjen noen folattabletter, jordmor sa jeg skulle spise opp glasset. Og tar tran. Ellers ingenting. Prøver å spise variert. Ja, også hender det seg st jeg sniker en vitaminbjørn fra vesla ;-)

Prøvde de gravidpakkene forrige gang, men slet veldig med de tablettene selv, så droppet det denne gangen; -) Jordmor sa forøvrig at det holdt med tran, sålenge en spiser variert.

Jeg prøvde å spise mye frukt og grønt, men magen min blir ikke bra av å spise seks frukt om dagen. Jeg får i meg for lite grønt, og alt for lite fisk.

Løsningen for meg er Sana-sol. Det smaker godt og det er lett å svelge en stor slurk av det.

Annonse

Her har det desverre blitt lite vitamintilskudd, men prøver å bli flinkere til å ta omega 3 nå da! Er 14 uker, så folsyre sluttet jeg med for lenge siden... Tar en c-vitamin en gang iblant da. Også spiser vi ganske variert, men ikke så mye fisk akkurat nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...