Gå til innhold

Slutte med røyk, begynne med snus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve å slutte med røyk. Tenkte å prøve med snus, men jeg har virkelig ikke peiling i jungelen av snusmerker. Hva er general, mocca, skruf etc etc??? Vet forskjellen på porsjon og løs snus da, og ønsker å bruke "damesnus".

Noen som kan informere meg, og forklare meg?

Takk, jeg vet at jeg burde slutte helt med nikotin...

Anonym poster: b9d86b27bb32c2a372b2cbc279dacb6e

Skrevet

Kan godt starte med mocca, men tviler på at den "gir deg" noe. Jeg bruker skruf slim. Vises nesten ikke når jeg har den oppi. finnes flere typer. tranebær white, nordic white osv. Sistnevnte er min favoritt :-D

Anonym poster: f4b60c5c5f32c715755b07a6257af7b1

Skrevet

Snus er farlig for hjertet.

Anonym poster: 346962ec830ec6eb41d66ef490703234

Skrevet

Mocca lakris er min favoritt, men den får du bare tak i i Sverige nå tror jeg. General miniporsjon er også ok.

Anonym poster: 74ab48ee9766108cdd8c2100159d7562

Skrevet

Åh. Jeg sluttet å røyke å begynte med snus... Jeg bruker Skruf ekstra sterk porsjon...

Jeg klarer ikke slutte!!! Ahhhhrg! Det er så mye, mye vanskeligere å slutte med snus en røyk :(

Anonym poster: 60e9beba837b34b89c0024e15f314c06

Skrevet

jeg brukte general ekstra sterk porsjon.. Snus er i alle fall bedre enn røyk, men mer avhengighetsskapende.. Gøteborgs rapè renner ikke så fælt som de andre i alle fall,

Best å bare slutte med begge deler. begynn med nikotintyggis, den blir man jo bare kvalm av:P

Skrevet

Jeg har ikke prøvd meg på mange merker men Skruf Tranebær ble jeg høy av! :lol:

Den ser så harmløs ut den hvite og lilla boksen. Men det er voldsomt futt i den.

Anonym poster: 472d6118ba14d40d773c36fe282e4cb6

Skrevet

Det blir jo å gå fra en uvane til en annen.

Snus er minimalt bedre enn røyk, det lukter like ille (nesten) man får i alle fall ekstremt dårlig ånde av det, og stygge tenner... Faktisk så hadde jeg foretrukket en mann som tar en røyk et par ganger om dagen enn som snuser hele tiden, noe man gjerne gjør når man først begynner.

Ufattelig flaks at min mann begynte å snuse når han sluttet å røyke, for så å begynne å røyke igjen I TILLEGG!!! JUUUUUBEL!

Anonym poster: 03328cfe540aa057427bda9f1d501907

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...