Gå til innhold

el-test, temp og el-slim. Kan bli gal av mindre

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her, så bær over med meg, og hvor og hvordan jeg poster...

Har 3 barn fra før (med annen mann), men det er nesten 10 år siden sist, så nå prøver jeg å legge til rette for klaff med testing (jeg skulle ikke bli testoman, jaja). Jeg er 37 og mannen er over 40. Han har ikke barn fra før.

Hadde mens 6.mai, men har sykluser på 27-35 dager uten prevensjon, så timing er litt vanskelig.

Fikk noen el-tester av ei venninne som hun ikke trengte lenger. Har testet man-torsdag denne uka, men fortsatt negative (men litt nærmere sterkere strek i går). I dag har jeg ikke fått testet enda, for jeg endte plutselig opp med å jobbe overtid.

Tempen er stabil, ikke økt enda.

Er ikke dreven på el-slim, men tror kanskje jeg hadde det i går/formiddag. Men da trodde jeg el-testen skulle vært positiv i går.

Har hørt at el-test viser økningen i LH, men at det kan hende kroppen ikke løsner et egg likevel, mens tempen bare øker hvis et egg faktisk ble sluppet. Stemmer det? Hvordan er det da med el-slim? Er det et sikkert tegn på el, eller bare at alt er "lagt til rette" for el?

Jeg skal ta el-test så snart jeg kommer hjem altså, men er nysgjerrig på den kranglete syklusen. Er bare på 3. pp enda, og tempet forrige runde uten klaff, men jeg er så "heldig" at jeg tror el har timet seg fint inn til mine nattevakter. Og med store barn i hus er det stort sett da det er mulig med sengekos.

med to februarbarn fra før er jeg kanskje ekstra fruktbar i mai? ;)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...