Gå til innhold

***IKM***Uke 25***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så trist Lilleperlen :( Det der er så utrolig kjipt :( neste gang!!

Her går det fint, litt små-engstelig, men prøver å si til meg selv at denne gangen går det bra :) Siste dag med shopping nå, før jeg reiser hjem til mannen. Gleder meg! Ulikt meg å drikke brus til tapasmiddagen som vi var ute på igår, heldigvis ingen som tør si noe. Og så har jeg innimellom bestilt meg en alkoholfri øl på puber sånn at de ser at jeg hvertfall drikker noe ;) Sniking rundt :P

I følge fertilityfriend har jeg termin 28. februar, men alle andre sånne terminkalkulatorer sier en av de første dagene i mars. Vet ikke hva jeg skal stole på jeg. Men jeg kommer nok inn til deg beibilykke ;)

Noen symptomer? Idag har jeg IKM. Så er 4+0 idag tror jeg... Sykt store pupper (for meg å være). Litt småkvalm men ikke noe plagsomt. Stikker litt her og der nedi der ....

Så leit, LillePerlen :( Håper det klaffer for deg snart.

Jeg er gravid! Tok nettopp en CB digital nå, 2-3 uker sier den. Hurra! Ifølge kalenderen her inne har jeg termin 28. februar, men de andre viser begynnelsen av mars, så jeg er litt usikker. Uansett: stor lykke! :) Feirer med Munkholm og er så glad.

Er en spennende tid vi har foran oss jenter! Lurer på hvordan det går med de andre her på ikm 25 som ikke svarer! :/...

Jeg får også termin dato 28 februar!!! Og har fått 27 februar, men også 1 ogg 3 mars.. rart det der. Vet ikke helt hvilken jeg skal stole på :P.

Tenker å gå etter den legen eventuelt gir meg. Når tenker dere ringe lege ?

Annonse

Mandag 17.juni:
Tirsdag 18. juni:
Onsdag 19. juni:

Beibilykke (pp3) EL ca 5 juni
Torsdag 20. juni:
Brrrr (pp5)
Fredag 21. juni:
MissAlma (pp 11...(SA januar 13) EL 6. juni)
Lørdag 22. juni:
HALLOSEN
LillePerlen
Søndag 23. juni:
Mamma&storebror (pp13... SA september 13 og november 13) EL ca 4 juni
Kaffemocca

Gravid

MissAlma

beibilykke

brrrr

Hvordan går det med HALLOSEN, Mamma&storebror og kaffemocca?

Annonse

Jeg hadde IKM fredag. Testet onsdag med helt blendahvit test. Sitter å venter på tanta enda, ingen symptomer på hverken graviditet eller mensen. Har ved begge graviditetene mine testet positivt fire dager før IKM, så føler vel egentlig at det bare er å vente på tantebesøk. Pleier å ha murringer et par dager før IKM og kanskje litt spotting kvelden før og er veldig regelmessig, denne runden ingenting.Noen som har testet positivt tidlig før , der positiv test har latt vente på seg ved senere graviditet?

Aahhrr. Kjedelig da beibi2010. Størst sannsynlighet er mensen sen da. Det er vel heller uvanlig og ikke teste positivt ved ikm eller 2-3 dager etter ikm. Men kanskje el var seinere denne mnd og derfor er egentlig ikke ikm før i neste uke en gang! Så det er fortsatt håp så lenge ikke tanta kommer!! :)

Krysser alt for deg og håper på at du har en liten spire i magen ;)

Ser det ble litt rotete skrevet. Har ikke testet etter IKM. Testet onsdag to dager før IKM, som da var negativ. Tenker å teste på nytt tirsdag eller onsdag om ikke tanta har meldt sin ankomst. Leve litt i spenning til da, selv om det er stor sannsynlighet for at tanta er sen..

Gratulerer til dokke heldige.

Sitter her men ingen tante rød enda. Har ikkje testa men har null symptomer. Men har hatt dei berømte boblingane i nokre dager så tante rød er på vei.

Tror det ikkje er noko graviditet men at syklusen klikka litt vedr tapet av stefaren min

Hallosen, skjønner at du er lei deg pga det, men håpet er ikke ute ennå. Og om tanta kommer, så kommer du etter neste pp. Skal følge med deg :)

Kaffemocca, hva er det du sier? Har du positiv test??? :o Men da måå du jo hoppe videre, er du ikke glad??? :huh:

Da er det full fres fremover for min del! Har mobilisert litt positivitet nå og begynt på en ny strategi for prosjekt "lillesøster/bror"! I morra er det første behandling med akupunktur, startet endringer på kosthold og lange gåturer annenhver dag og på fredag er det time hos fastlege for å sjekke status på kroppen. Neste uke time hos privatklinikk for oppfølging da sykehuset har glemt å innkalle meg til kontroll (ikke ny time før september) Har i tillegg til dette bestilt meg Vitex, så får vi se hvordan det går! :D Vi SKAL lykkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...