Gå til innhold

***IKM***Uke 25***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk ;) sender masse gode ønsker til dere!!! Det må klaffe for dere og ;)

Ja. Jeg kommer sikkert til å kjøpe en rfsu test på butikken i morgen tidlig før jobb å teste med morgenurin. Så får vi se hva den sier. Så blir det vel kanskje digital om noen dager da ;)!!!

Takk mamma&storebror! Skjønner hva du mener.

Nå er jeg redd for at jeg bare har sett feil kun fordi jeg ville det så gjerne... Og livredd for at den ikke skal være sterkere imorgen... :/ Huff...

Men helt seriøst, denne gruppen SKAL videre, det sa vi jo i starten, siden vi var så få :wub: Håpe håpe håpe!

Beibilykke: Hvor gammel du?

Har bestilt meg noen tester fra billigtester.no, så har jeg iallefall fylt opp lagret til neste prøverunde!

Og monitoren trenger flere testpinner, så de er bestilt fra ebay... CHECK!

Lurer egentlig på hva denne blødningen er altså... puppene "stikker" og kroppen fryser veldig. Kan ikke unngå å ha ett bittelite mikroskopisk håp ennå dere.

Når billigtestene kommer så skal jeg uansett tisse på en pinne! 

Wish me luck!

Annonse

Annonse

Nei Brrr!!! Hva skjer da?!?!?! Men du.. det er jo helt normalt med liten blødning, gammelt blod. Kanskje el var seinere enn anntatt denne mnd derfor er ikm forskjøvet og derfor fikk du svaaaak test!! Ikke gi opp!! Nekter å tro at don svaake strek for leden var en lurestrek. Alle de 50 testene jeg har vært gjennom de siste 3-4 mnd og ikke en eneste har hatt antydning til to streker!!

Ta en ny test i morgen eller på fredag ;)

Aahhh... kjipt da lille perlen !! Men du BØR bare joine oss på 1 tri mars baby 2014.for denne pp en er DIN. Hører du meg??!!? :P... masse lykke til!

Hvordan går det Brrr? Tatt en ny test?;)

Og med deg missAlma?;)

Spennende tid vi har foran oss.

Alle må komme inn på 1 tri mars baby. Jeg laga ei gruppe i går.. foreløpig er det kun meg der. Med termin 1 mars;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...