Gå til innhold

***IKM***Uke 25***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ååååå dette er så spennende! Blir tidlig kveld på dere idag da skjønner jeg, Beibilykke!

Her ser de ut til at EL er på vei... monitor viser høy fortsatt men ennå ikke max! Med så mye tull i syklus er det vanskelig å kartlegge EL, så kjekt med CBFM da!

Vi koser oss med prøvinga å håper at max og EL er rett rundt hjørnet!

Dette er jo det morsomme med hver pp... så kommer ventinga etterpå! BLÆH!

Hihi. Takk damer ;) her er mannen å passer ungene til broren. Men jeg er fast bestemt på å holde meg våken til han kommer hjem såvi får oss ei runde;)

Ja, denne perioden er spennende men hektisk. Hehe.. Er litt deilig når el er forbi og man kan bare slappe av og vente. Selv om ventinga er GRUSOM... :P..

Lykke til med CBFM da mamma&storebror ;) håper den viser max snart, peis på ;););)

Skal prøve legge ut bilde av eltestene mine på forumet bligravid ;k)

Lilleperlen:

Hvor mye har den steget fra i går til i dag da? Det er alltid litt vanskelig å se enkeltresultater, må se helheten. Jeg har dager der det går litt opp og ned, men kan lett se hvilke som er "ekte" siden jeg har tempet i snart tre mnd nå. Ser liksom mønsteret :)

Meget mulig du hadde EL i går :) Jeg går langt ned dagen før EL (tror jeg), stiger bittelitt på EL dagen og stiger ennå mer dagen etter EL :)

Annonse

Supert med MAX da mamma&storebror;) jeg hadde muligens positive eltester tors og fred.vet ikke hva den viste lørdag men fant en ekstra test på søndag og den var jo litt sterk den og. Så vet egentlig ikke helt. Men går ut fra at el var på lørdag jeg da.. så la aksjer tirs og tors og søn. Sku egentlig fred og lørd men det va så mye ant som skjedde at det faktisk ikke lot seg gjøre.. så er jo redd vi har missa sjansen denne mnd. !! Blæhh..

Hvordan går det med deg lilleperlen? Tatt et valg nå?;)

Her er det nok en dag med max! :P Blir vel tidligkveld idag også... kanskje lese litt om Christian Grey først, for virkelig å komme i stemning! Hoho...

Skal ikke stå på innsatsen denne pp iallefall :wub: :wub: :wub:

Jeg kjenner meg veldig avslappet denne runden etter omsider å ha fått positive signaler fra kroppen etter LAAAANG tid med hormontull. Kanskje det er det som skal til? Å senke skuldrene for bare å kose seg med prøvinga! Vi får se... Time will show!

Jeg er så frem og tilbake!

Tenker at jeg vil ikke begynne på prevensjon, men heller ta det som det kommer.

Men nå er jeg litt mer gira på nr tre igjen!

Hjelp!

Herregud det er ikke lett med hormoner!

Vi har ikke hoppet over EL denne mnd, så klaffer det- blir vi glade:)

Gjør det ikke det- slapper vi av, nyter sommeren.

Men er der nå at jeg håper jeg er gravid nå, tror jeg ;)

Men jeg vil være 5 dpo til fredag ca, Jan jeg drikke vin da?

Spennende tid vi har i vente damer ;) ja, jeg vil si det at du kan nyte vin ;) sist jeg var gravid (uplanlagt) drev jeg med voldsom festing i dagesvis da jeg allerede var 5-6 uker. Ante jo ikke jeg var gravid. Snuppa på 3.5 er perfekt ;) så litt vin tar nok ikke skade !

I dag er jeg 3 dpo eller 5 dpo.

Ømme bryst, men det hadde jeg etter EL de andre mnd også.

Spent på hvordan det blir fremover.

Har ingen magefølelse på noe!

Hvordan er det med dere?

Noen endringer i hormonene?

Er vel noen som snart er klare for testing her vel?:)

MEr det her dere er MissAlma, Beibilykke, Hallosen og LillePerlen! Tok en pause forrige mnd jeg for å komme meg. Så nå er jeg på ikm uke 27 da.. Måtte bare lete litt for å  se hvordan det gikk med dere andre, uheldigvis er dere her enda. Noen som vet hvordan det går med Peppa Pig?

Hei Nordine! Velkommen igjen ja ;)

Nå er jeg på 7 dpo i følge womanlog appen men i mine øyne er jeg vel 5 eller 6 dpo. Hadde kanon vondt i puppene for 2 dager siden.men en på forumet sa at det var pga hormonene etter el som gjorde det eller noe. Jeg pleier jo ikka ha det så jeg tenkte det var tidlig tegn ;) jaja.

Bortsett fra det så er det få symptomer egentlig. Har ingen følelse heller.. og sånn som det ble rundt el har jeg vel ikke troa..

Lykke til nå da! Blir SÅ spennede neste uke når vi skal teste;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...