Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd det?

Får ikke mensen, og det passer veldig dårlig!

Skrevet

Har du sjekket om du er gravid da? Det er en del som blir gravide etter lap. Jeg opplevde ikke forsinket mens etter lap.

Skrevet

Jeg kan ikke være gravid. Hadde eggløsning før laparoskopi og egglederne er helt tette. Ingen mulighet for naturlig graviditet her.

Fortsatt ikke fått mensen og det ødelegger muligheten for prøverør i august

Skrevet

Fortsatt ingen menstruasjon. Tok en test og den var blendahvit så er heller ikke gravid.

Skrevet

Hei....Har du hatt regelmessig mens før lap? Jeg har ikke regemessig, og får en liten tabelett kur for å få blødning før vi skal ha ivf, derrsom ikke mensen kommer av seg selv da. Ring klinikken å si at du har hatt eggløsning, men ikke blødning. Kvinnekroppen er et mysterium, å de har sikkert opplevd dette før :) Det er ingen ting som er for domt å spørre etter, å forhåpentligvis får du forsøk i august likevell. :)

Håper det ordner seg :)

Skrevet (endret)

Hei! Takk for svar :-)

Ja, helt regelmessig så skjønner ingenting. Ringte klinikken og de ba meg vente en uke og så ta en g.test.

Tusen takk :-)

Endret av klishe89
Skrevet

Sjønner godt at du er forvirret da. Vi får krysse fingrene på at det har sjedd et lite under, og at g.testen er posetiv :)

Skrevet

Sjønner godt at du er forvirret da. Vi får krysse fingrene på at det har sjedd et lite under, og at g.testen er posetiv :)

Hihi takk, det ville vært et mirakel ^_^

• 5 måneder senere...
Skrevet

Ja, 2-3 uker for sent mener jeg å huske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...