Gå til innhold

Planlegger nr.3-men når skal man starte? Hvor lang tid tok det for dere å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Nå har vi bommet på barnehagestarten med nr.2, så nr.3 planlegges dessverre etter barnehage"fristen".

Har vært litt sløv med minipillen, og nå har jeg kuttet ut å ta den. Sambo er med på å prøve snart, men jeg har kuttet ut nå uten å varsle ifra. Av tidligere erfaring er babysex turn off. Det har tatt ca.6måneder å bli gravid de to første gangene. Er spent på hvor lang tid det vil ta nå!

Anonym poster: 320504011a4be720d84c7debbb928ced

Fortsetter under...

Tok 3 mnd første gang men mistet i uke 18. Så tok det 3 mnd andre gang og hun fyller snart 4. Har prøvd i snart halvannet år med andremann.

Utifra min egen erfaring tipper jeg derfor at dere kommer til å bruke 1pp eller mer :P

Lykke til!

Vi har blitt gravid på 0,2 &1 forsøk. Men så har vi alltid prøvd tidlig også. Jeg har alltid vært redd for å ikke bli gravid, så har ikke gått på prevensjon mellom barna, og venter nr 3 på 4 år nå :) min filosofi er heller få barnet før enn senere, så jeg synes jo det er bare å kjøre på hvis man vil ha barn :)

Vi ble gravid på første forsøk. Og jeg syns det var fint å ha "babysex". Vi var så spent etterpå. Gikk rundt å lurte på om den skulle feste seg :D . Men vi trodde ikke det skulle gå så fort. Jeg hadde nettopp fjernet spiralen.

Annonse

Kjør på dere :) Vet aldri hvor lang tid det tar. Prøver på nummer fire og er i pp14. Gikk raskere med mine tre andre lykketroll. Og enig med mams87 over her...babysex er kjempestas, Spennende og med en egen nærhet :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...