Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Anbefales det å ta akupunktur ved siden av ivf behandlingen? Eventuelt før eller etter egguthenting? Skal ha uttak i neste uke..

Vil gjerne høre litt om andres erfaringer.. Og om det er noen som kan anbefale noen? Bor i nærheten sv Lillestrøm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt aku ved hvert forsøk, starter når jeg sprayer, for styre hormoner og hjelpe kroppen fungere

Skrevet

Jeg har tro på akupunktur, og min akupunktør i Bergen er flink og erfaren og har gitt meg et behandlingsopplegg avhengig av hvilken dag i regimet jeg er. Men velg en som er seriøs, kanskje de har en liste over medlemmer i Akupunkturforeningen på nett?

Skrevet

Jeg prøvde det forrige runde. Ble ikke gravid, men synes det hjalp med å roe kroppen underveis. kostet mye penger da.

Skrevet

Ok, takk for svar alle sammen :) Skal sjekke opp litt ;)

Skrevet

Jg tok akupunktur v siste innsett og ble da gravid. Jeg er veldig overbevist om

At d hadde god påvirkning, tok akupunktur i ca tre mnd i forkant for å roe ned en Stressa hormonell kropp også endret hun opplegg for å stimulere eggløsning og for å holde på egget. Anbefaler d virkelig.

Skrevet

Jeg ble tilbudt akupunktur, men takket nei. Nå er det bare litt under 2 måneder til jeg føder. Kanskje jeg hadde tatt imot tilbudet om jeg ikke hadde klart det på første forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...