Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som ser noen som går med meg? Noen uker før dåpen til sønnen min dukket det plutselig opp en røyklukt. Den kommer og går. Litt sånn sneip/gammel røyk lukt. Jeg kjenner at jeg ikke er alene når den lukta kommer. Jeg er ikke redd, men prøver å tenke meg hvem det er, men vet rett og slett ikke. Så kanskje noen her km hjelpe meg?

F.d 190478

På forhånd tusen takk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144050330-hvem-er-sammen-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som ser noen som går med meg? Noen uker før dåpen til sønnen min dukket det plutselig opp en røyklukt. Den kommer og går. Litt sånn sneip/gammel røyk lukt. Jeg kjenner at jeg ikke er alene når den lukta kommer. Jeg er ikke redd, men prøver å tenke meg hvem det er, men vet rett og slett ikke. Så kanskje noen her km hjelpe meg?

F.d 190478

På forhånd tusen takk

bestefaren/oldefaren din.. en mann med hatt, slank og ikke så veldig høy..

Anonym poster: e7d03028a4ebd26b269c33f9b91625a1

Blir ikke redd, er bare litt slitsomt med den røyklukten som kommer og går. Og jeg føler at det vil meg ikke vondt, er liksom et positivt nærvær.

Hmm da må det nok være morfar tror jeg. Men vet du hva han vil egentlig, hvorfor han er her nå?

hei :)

synes du skal spørre om kvelden før du legger deg, hva han vil... be han fortelle det i en drøm, som du skal huske når du våkner... kanskje må du spørre hver kveld i noen uker, men svar vil du få..

enten så er han der, for å se til at du har det bra, eller så er det noe han trenger å formidle til deg...

Blir ikke redd, er bare litt slitsomt med den røyklukten som kommer og går. Og jeg føler at det vil meg ikke vondt, er liksom et positivt nærvær.

Hmm da må det nok være morfar tror jeg. Men vet du hva han vil egentlig, hvorfor han er her nå?

hei :)

synes du skal spørre om kvelden før du legger deg, hva han vil... be han fortelle det i en drøm, som du skal huske når du våkner... kanskje må du spørre hver kveld i noen uker, men svar vil du få..

enten så er han der, for å se til at du har det bra, eller så er det noe han trenger å formidle til deg...

Det skal jeg prøve.

Har ikke sett han siden jeg var 4 år og vi gikk tlf når jeg var 18, av tante som ingen viste om om at han var død. Så er spent på hva han vil.

Annonse

Gudene vet. Enda ikke fårt "svar", men forsetter å spørre. Her om dagen styra ihvertfall en eller annen på rommet til guttungen. Traska fælt og satte i gang leker. Å etterhvert inn på soverommet vårt. Trodde det var bikkja som hoppa ned får senga vår. Å siden han ikke får være i senga, gikk jeg opp for å lukke døra, regnet med at jeg hadde glemt det, men den var igjen.

• 3 uker senere...

Hei :)

Jeg fikk også opp en mann, men det kan være røyklukta som får oss til å tro det :) Tror han angrer på mye som ble gjort og sagt. Har du en onkel på mora di sin side av slekta? Evt. bror til morfar. Han vet. Også er det noe med en bil. Det er noe han ikke liker ved den bilen. "Det er ikke bra", sier han. Han er der og passer på. Han vil at ting skal gå skikkelig for seg. Han har en stor sorg i livet. Dette plager ham. Er det noe du kjenner igjen? Det var noen som gikk så altfor tidlig. Kan han ha mistet mora si tidlig? Han er glad for å se deg sånn du er i dag og at du har fått barn. Gutten din har mye i seg fra ham, og han passer ekstra godt på ham. Han husker godt da du var baby, sier han. Selv om han ikke var der i oppveksten din, har han hatt deg i tankene. Det skulle ikke ha blitt sånn som det ble mellom dere i familien, men det ble bare sånn... Og ettersom årene gikk, ble skrittet tilbake større og større. Ikke gjør samme feilen som meg, sier han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...