maritha29 Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Jeg er nå 22+3 uker på vei og er på min 3 kur ifht urinveisinfeksjon. Er såå lei av å ikke bli bedre! Noen flere som sliter med dette?? Noen som har noen gode råd??
Tessolinen Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Tranebærjuice i store mengder! Det forsurer miljøet sånn at bakteriene mistrives.. Evt. Kapsler, men da må de være uten bucco.. Pleier å hjelpe for meg hvertfall. God bedring
You can call me Dårris Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Jeg hadde store problemer med dette i første svangerskap. Fikk kur etter kur med samme medisin. Gikk til fastlegen (hadde gått via sykehuset) og han sendte prøven til dyrkning, fant en annen medisin, og vips.... Det jeg vil fram til er at kanskje du får feil medisin? Har du hatt flere forskjellige, eller samme typen hele tiden?
maritha29 Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2013 Takk for svar:) Har røvd to forskjellige kurer og begge prøvene er sendt inn til dyrkning. Får håpe dette er siste kur nå. Skal samtidig prøve med tranebærjuice;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå