♡ Jersey ♡ Skrevet 23. mai 2013 #1 Skrevet 23. mai 2013 Og isåfall hva da? Min mann og jeg har et barn på 5 og en som døde i svangerskapsuke 19. Dette har vært et fint svangerskap, men tøft psykisk. Synes han fortjener en oppmuntring etter disse 40 ukene! Forslag?
Leb76 Skrevet 23. mai 2013 #2 Skrevet 23. mai 2013 Jeg skal kjøpe. Synes han fortjener det etter å ha stilt opp som en helt for meg i alle disse månedene. Det står mellom et belte han ønsker seg fra Moods of Norway eller noen dvd'er. Han har et par serier han følger med på, men som han ikke har de siste sesongene av.
Lille blå fugl Skrevet 23. mai 2013 #3 Skrevet 23. mai 2013 Slipsnål, mansjettknapper... Noe som varer og som har minner knyttet til seg når man bruker det!!!
Queenmee Skrevet 23. mai 2013 #4 Skrevet 23. mai 2013 Her blir det en kul stellebag i en veldig maskulin tone, OM jeg finner. Han skal ha tre måneder med pappaperm, og synes han fortjener sin egen bag da:)
TLK Skrevet 23. mai 2013 #5 Skrevet 23. mai 2013 jeg har allirede gitt han en pappagave jeg kjøpte tshorter fra nettet.. der kunne man kombinere skrift og bilde selv.. på min tskjorte står det mom 2013 på.. å hans står det daddy 2013.. også et bilde av den fra ape til menneske greia.. bare at det er en far med barnevogn som er avbldet helt sist i rekka.. syntes den var kul bruker tskjortene kun som nattskjorter/daffe hjemme skjorter enda da.. men kommer nok til å være såppas teite at vi bruker de i nyfødt perioden han smiler hver gang han tar den på så det syntes jeg var full klaff
DaTuMa Skrevet 23. mai 2013 #6 Skrevet 23. mai 2013 jeg har allirede gitt han en pappagave jeg kjøpte tshorter fra nettet.. der kunne man kombinere skrift og bilde selv.. på min tskjorte står det mom 2013 på.. å hans står det daddy 2013.. også et bilde av den fra ape til menneske greia.. bare at det er en far med barnevogn som er avbldet helt sist i rekka.. syntes den var kul bruker tskjortene kun som nattskjorter/daffe hjemme skjorter enda da.. men kommer nok til å være såppas teite at vi bruker de i nyfødt perioden han smiler hver gang han tar den på så det syntes jeg var full klaff Det hørtes kult ut. Hvor bestilte du dem?
MaiBaby13 Skrevet 23. mai 2013 #7 Skrevet 23. mai 2013 Jeg har skrevet et langt brev/ kort til han som han alt har fått siden det nærmer seg termin. Har tenkt på å kjøpe noe ala en klokke som jeg graverer inn datterens navn på når hun er født
TLK Skrevet 23. mai 2013 #8 Skrevet 23. mai 2013 kjøpte tskjortene på spreadshirt.com.. man kan velge mellom maaaange motiv og tekster bare huske å ikke bestille varer for mer enn 200kr per pakke.. en tskjorte koster ca 200kr.. så jeg bestilte og betalte i to omganger for å unngå toll og slikt på våre skjorter
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. mai 2013 #9 Skrevet 25. mai 2013 Kjøpte han et smykke fra Amanda Egilson, men navnet mitt og jenta sitt på hver sin litt avlange plate.. Nå som vi har fått en til, skal han få ei plate til. Kjempetøft
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. mai 2013 #10 Skrevet 25. mai 2013 http://shop.amandaegilson.com/halsband/stilrent-halsband-med-smal-namnbricka.html Hvis du kikker litt, så er det forskjellige ting man kan bestille der.. Armbånd etc også
MaiBaby13 Skrevet 26. mai 2013 #11 Skrevet 26. mai 2013 (endret) Veldig fine smykker - dette var en ide for meg som alt har vurdert smykke eller klokke Endret 26. mai 2013 av MaiBaby13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå