Gå til innhold

brio smile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde den en uke før den ble solgt. Positivt: høy, vendbar sittedel, god kalesje, gode hjul, svinger lett. God pris. fin oppbevaring under vogna. Bedre å trille enn f.eks brio go. Negativt: ruvende, men kort sittedel. Må ta av sittedel for å legge sammen vogna (når den er bakovervendt). Trangt under bøylen. Ikke veldig liten sammenlagt. Ville heller valgt brio happy eller en vogn fra teutonia (prestige eller cosmo).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144050308-brio-smile/#findComment-145389344
Del på andre sider

Jeg har den og er SUPER fornøyd. Minner meg om en bugaboo.

Har hatt simo,Mountain Buggy,TFK.

Jeg synes brio smile har alt jeg liker med en vogn.

Den er liten og nett, veier lite, vendbart sete, regulerbart fotbrett, kalesjen er helt genial, den har en ekstra glidelås man kan dra i for og få kalesjen helt ned til bøylen.

Barnet sitter høyt oppe noe jeg synes er fint. Handlekurven er enorm man får plass til alt der. Synes det er ok dempning bedre en urban jungel. Nå er datteren min 1 år så hun kan ha den en stund men jeg ville kanskje ikke kjøpe den til en 2-3 åring da ville jeg heller tatt en Urban jungel for ryggdelen er litt kort. for et langt barn Men dette er den perfekte vognen fra 0 til 2 (3) år...Om

man ikke har så langt barn gå den nok helt fint til 3 år også. Her får man mye vogn for liten pris, det følger med fotpose og regntrekk ( gjennomsiktig plastikk) Skulle ønske jeg hadde denne fra jente mi var nyfødt, så fint og ha henne mot meg. Med neste mann skal jeg vente med og ha barnet fra meg til den er litt eldre føler jeg, nå som jeg har prøvd begge deler.

Anbefaler virkelig denne vognen. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144050308-brio-smile/#findComment-145397802
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...