Gå til innhold

Peppa Pig og Athina :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

same old, same old her ;)

Han skal til legen om en 2-3 ukers tid og har sverget på tro og ære at han ikke feiger ut haha! Jeg har tilbudt en hjelpende hånd skulle han trenge det :D

Henger du enda med hodet i bøtta eller har den verste kvalmen gitt seg nå?

Samme ulla her også, på cd 23 nå, og ingen positive el tester eller max på monitor :angry:Så jeg regner med og har stor tro på at det ikke gikk nå heller, pluss at jeg har nok innsett at den lave amh'en min er årsaken og at det ikke blir flere :unsure:

Håper alt står bra til og at du ikke henger over skåla og sjangler ned trapper lengre :wub:

Hehehe, ja du er vel ikke tung å be tenker jeg Pepsa :) Krysser fingrene for supertroll! Du får ha på deg sykepleieruniform, fnis :)

Ajj kjipern Athina :/ Har hørt folk klare det sånn plutselig med lav amh, så ikke bli for tungsinnet :) Har trua på deg og Pepsa og gir meg ikke med masing før dere joiner tjukkebærteklubben :)

Kvalmen har så og si forsvunnet nå, deeeeiliiiig!!!!! Er 14+3 i følge legen i dag, alle blodprøver og blodtrykk er helt perfekt. Er rhesus positiv og :) Babys hjerte er utmerket, og trooor jeg har kjent første livstegn :) Er så lykkelig at jeg går ut av mitt gode skinn snart!!!

Usj Athina! Har en venninne med samme greia og hun vurderer nå eggdonasjon. Men det er ikke en enkel vei å ta som jeg har skjønt.

Fie må drysse litt av den magien hun har over på deg tror jeg :) Mirakeljenta vår :D

Så bra alt er bra med deg og babyen Fie! Deilig at kvalmen er borte! Oooh første livstegn!! Jeg hadde morkaken foran første gang så kjente ikke noe før i uke 20/21. Men gud så herlig det var da jeg først kjente noe!! Det blir bare bedre og du har all grunn til å være lykkelig!!

Har planer om å få et magetroll snart. Må bare finne riktig gullegg først :P Bestiller en uten kolikk og som liker å sove denne gangen :D

Sender dere masse friskt lykkestøv og babystøv med klister i :) Dere fortjener dette! Håper at dere ikke mister motet og blir drittsur som jeg ble. Det var grusomt å være så langt nede. Det hjelper ikke på heller.. Ok? :)

I dag har jeg planta ut sommerblomster og jordbær :) Det ble så koselig!

Annonse

Nææh har ingen planer om å miste pågangsmotet jeg altså! Klart, noen mnd er tyngre enn andre men det er vel som forventet da det tar såpass lang tid ;) Skal komme i mål snart :D

mmm jordbær er supergodt! Vurderer å plante litt selv, men har ikke kommet så langt enda.

Vi tilbragte dagen i dyrehagen. Varmt som fy så vi ble bare noen timer der. Blir nok heller badeland enn zoo vi drar til heretter tror jeg. Får hvertfall avkjølt oss der ;)

Sommeren er herlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...