Gå til innhold

Julimager, har dere pakket sykehusbaggen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De to foregående gangene har jeg så smått begynt å pakke den når jeg har gått ut i permisjon (dvs 3 uker før termin) og helt ferdig to uker før. Har holdt i massevis for min del ihvertfall (har gått på overtid begge gangene) ;)

Venter ihvertfall til permisjonsstart denne gangen og :)

Annonse

Har ikke pakket jeg heller. . Blir vel til at jeg venter til jeg har en mnd igjen... førstemann kom 22 dager før termin. Brukte ikke baggen da.. i dey hele tatt faktisk. Nr 2 ble satt igang 18 dager før termin, og resulterte i Styrtfødsel, og baggen lå igjen hjemme da vi ikke trodde det skulle skje noe før dagen etter... hehe

Endret av Oh baby

Annonse

Jeg har begynt! Er så mye småtteri som er greit å huske på, så tar det etterhvert som jeg kommer på det... Ammeinnlegg, ullinnlegg, ammetopper, engangstruser, morgenkåpe etc.. Godt for alt som er gjort! Hadde jeg ikke pakket bagen på forhånd sist gang-hadde jeg ikke hatt noen bag! Det gikk fort!!

Hvor kjøper dere ammeinnleggi ull? Og får man truser på føden? Engangs

Ullinnlegg får du på babyshop o.l og apotek, engangs(netting)truser får du på sykehuset. Jeg likte de veldig godt! Også kan de klippes opp å brukes som bh også.. ;) Høres rart ut, men det er veldig godt på melkesprengte pupper.. :)

Ullinnlegg får du på babyshop o.l og apotek, engangs(netting)truser får du på sykehuset. Jeg likte de veldig godt! Også kan de klippes opp å brukes som bh også.. ;) Høres rart ut, men det er veldig godt på melkesprengte pupper.. :)

jeg fikk bare en Trude på sykehuset, ingen ammeinnlegg-noe jeg fikk kjeft for at jeg ikke hadde med... Denne gangen helgarderer jeg!

Jeg skal ha ks 15 juli, men er inne på hyppige vekstkontroller pga små barn tidligere. Kommer til å pakke baggen til bebis før neste kontroll så den er klar om det skulle skje noe tidligere enn planlagt :) min får ev mannen pakke om det blir action før vi forventer ;)

Nei og er ikke i nærheten en gang. Mye annet som ikke er klart også. Ikke vasket klærne til lillesøster. Ikke avvent storesøster sprinkelsengen og ikke kjøpt komode til klærne. Ikke sydd nytt trekk til kurven. I grunn ingenting som er klart. .. men har termin i slutten av juli. Regner med å gå over og at jeg kan få tidlig august barn.

Har ikke tenkt tanken på å pakke bag enda... Termin om 7 uker. Er 3-gangs fødende med tvillinger. Tror 1-gangs fødende stresser mer med dette bag-opplegget enn de som har vært igjennom det. Jeg har ikke hatt behov for særlig mye utstyr de dagene jeg har ligget på sykehuset etter fødsel. Og apotek er det jo på sykehuset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...