Adamarie Skrevet 22. mai 2013 #1 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg fødte for 10 dager siden, andregangs, og synes fremdeles jeg har ganske mye mange igjen. Mener å huske fra sist den forsvant så fort?!... Og da jeg veiet meg en uke etter hadde jeg kun gått ned 6 av 16 (!!) kg, mener også huske at dette gikk mye fortere sist... Hvor fort gikk dere av dere kiloene og når forsvant magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hundejente Skrevet 22. mai 2013 #2 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg var vel nede i vekta mi etter et par måneder. Nå veier jeg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid, men litt valpefett på magen har jeg fortsatt... Eller, er vel helst løs hud, ikke fett, for fettet bare rant vekk med morsmelka. Men med fettet forsvant også musklene, for jeg har ikke vært kjempeflink til å trene styrke etter fødselen (babyen er 8 mnd nå). Så jeg er slank/tynn, men føler meg ikke supersexy fordet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thunder Road Skrevet 22. mai 2013 #3 Del Skrevet 22. mai 2013 Husker ikke med de to første, men med nummer tre gikk jeg ned bare 4 av 14,5 etter fødselen Så har jeg jobbet hardt for å gå ned de siste. Mini er 4 måneder nå og jeg er 3 kg unna vekten før svangerskapet. Magen er fremdeles litt større enn før, men ikke så veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 22. mai 2013 #4 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg gikk opp 9 kg i svangerskapet. Har alltid hatt flat mage, og magen var flat så fort babyen var ute. Men magen var ikke hard. Rett etter fødsel hadde jeg 4 kg igjen. 4,5 mnd etter var jeg 9 kg under startvekten og så ut som et spinkelt spøkelse. Jeg har alltid vært tynn, men kunne tenkt å gå med 4 kg eller noe. Men da jeg faktisk hadde gått ned 9 kg, ble jeg stygg. Er finere med litt kjøtt på beina. Ikke stress Men man skal jo Selfølgelig være fornøyd med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happypregnant Skrevet 23. mai 2013 #5 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg gikk opp 9 kg i svangerskapet. Har alltid hatt flat mage, og magen var flat så fort babyen var ute. Men magen var ikke hard. . Akkurat det samme her. 9 kg var borte innen 1-2 ukers tid og jeg var da tilbake til startvekt. MEN jeg har nok mistet en del muskler, for føler meg slapp og usexy... skulle gjerne gått ned 2kg til, men med lange dager hjemme er det lett for å ty til noe usunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SMK Skrevet 24. mai 2013 #6 Del Skrevet 24. mai 2013 Her har kg gått gradvis ned. Tre mnd etter fødsel var magen som før og vekten slik den var før graviditet. Nå etter 5 mnd veier jeg 8 kg mindre enn jeg gjorde før mini var påtenkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinisq Skrevet 31. mai 2013 #7 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg fødte for 17 dager siden, og har nå 1 kilo igjen fra startvekt. Så her har d gått ganske fort. Amming er jo rene mirakelkuren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 1. juni 2013 #8 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg fødte for 5 dager siden og magen er borte. Dvs den er fremdeles som en pudding, men den er flat igjen. Jeg hadde ikke kjempestor mage denne gangen. Jeg tenkte å veie meg på mandag - da er det 1 uke siden fødsel så jeg vet ikke hvor mye jeg har gått ned. Etter forrige fødsel veiet jeg meg etter 14 dager og da hadde jeg gått ned 12 kilo, men da gikk jeg også opp 18-20 kilo totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma med to trollunger Skrevet 1. juni 2013 #9 Del Skrevet 1. juni 2013 Her har ammingen motsatt effekt. Nå er snuppa 7.5 mnd og ammingen er over. Har 13 kg som skal av, 11 igjen til der jeg var før graviditet. Gikk vel ned 5-6 kg etter fødsel. Nå er det hardtrening og sunn kost som er fokus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happypregnant Skrevet 1. juni 2013 #10 Del Skrevet 1. juni 2013 Dere som har gått ekstremt mye ned i vekt, spiser dere veldig sunt? Jeg har ikke rast ned i vekt. Men jeg har kunnet spist hva jeg vil og hvor mye jeg vil uten å legge på meg. Så ammingen har vell en effekt, men hørt at mange raser ned i vekt uansett hvor mye dem spiser. Med engang jeg begynner å spise sunt, går vekten litt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fake-blonde Skrevet 2. juni 2013 #11 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg er ei lite dame på 45,5kg før graviditet og Ved fødselsvekt veide jeg 61kg og nå 6,5mnd etter, veier jeg 53kg, jeg igjen 8-9 kg igjen å ta av!! Men den gang jeg ammet hu eldste oxo gikk bare ned 9-10 kg og de resten av kg bli stopp der, men etter på mnd jeg kom tilbake på jobb så kg raste av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå