Gå til innhold

Trenger noen gode historier, etter en dritt dag igjen :(

Anbefalte innlegg

Nok en gang klarte de ikke å befrukte noen av eggene med Icsi på Riksen. Nå har vi vært igjennom 6 forsøk, hvor jeg har blitt gravid og mistet på to, ikke gravid på et og tre forsøk uten tilbakesetting....

Er det noen som ikke har blitt gravid i det offentlige, men har gått privat eller til Danmark og blitt gravid???

Trenger virkelig noen solskinnshistorier nå..... Dette er tøft!!

Fortsetter under...

3 ivf + 1 frys på Riksen. ( Og gør det 4 aih) Ble gravid på forsøk nr 2, men mistet. 2 ivf og 3 frys på Aleris- ble gravid på fryseegg, og nå er vesla snart 4 måneder :) Så ja- vi måtte privat før det klaffet!

Skjønner du har en drittdag! Sender over en trøsteklem, og håper dere lykkes om ikke lenge!

3 ivf + 1 frys på Riksen. ( Og gør det 4 aih) Ble gravid på forsøk nr 2, men mistet. 2 ivf og 3 frys på Aleris- ble gravid på fryseegg, og nå er vesla snart 4 måneder :) Så ja- vi måtte privat før det klaffet!

Skjønner du har en drittdag! Sender over en trøsteklem, og håper dere lykkes om ikke lenge!

Takk, takk for svar, og gratulerer så mye med ei jente :) Håper det finnes en sjanse for at vi får til dette.. Vurderer å fortsette i Danmark...

Gjorde de noe annet når dere gikk privat? ev fant ut noe som Riksen ikke hadde funnet ut??

Jeg hadde en ultralydundersøkelse hvor de satte inn vann i livmor. Der var alt bra. Ellers hadde jeg ingen flere undersøkelser enn de som var gjort ved Riksen.

Det som ble gjort annerledes var at jeg fikk kort regime i steden for langt, menopur ble byttet med puregon og så bruker de cyklogest som progesteronstøtte. Jeg fikk også Prednisolon pga bittelitt endometriose. Fryseforsøkene var i naturlig syklus. Fikk flere og bedre egg hos Aleris, og fryseegg ved begge uttak.

Vet jo ikke om det var medisinendringene som gjorde susen i fht eggkvalitet, men eggene var iallefall bedre.

Selv om vi var godt fornøyde på Riksen, er offentlig og privat 2 forskjellige verdener. Om dere vurderer privatklinikk i Norge, så er vi veldig fornøyde med Aleris :)

Jeg går hos Medicus men har oppfølging hos Aleris da jeg er bosatt på Østlandsområdet.

Er veldig godt fornøyd med begge klinikkene. Har aldri gått offentlig så jeg vet ikke hvordan det er. Både på Aleris og ved Medicus har jeg et nummer jeg kan ringe uansett hva og så får jeg time med engang.

Hadde samme undersøkelse av livmor med vann og fant da ut at jeg måtte ha en #utskraping# av en slags muskelknute. Kunne ikke fjerne den helt da det ville medføre hull i livmoren. Derfor litt lavere sjanse for at noe vil feste seg. Men nå ser det ut til å lykkes på 2. fullførte fryseforsøk :wub: Fikk 7 egg som klarte seg og 6 egg på frys. Har nå 3 egg igjen i fryseren.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...