Gå til innhold

Jeg er gravid, hjelp.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på hvordan det er å ha to barn alene? :huh: Jeg har en sønn på 2/5 år, og nå har jeg akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen. Jeg har ikke tenkt å være sammens med barnefar pågrunn av at det har vært 2 år med et rent helvette. Jeg vil ikke bruke min energi på barnefar lengre (lat, lat og atter lat) og vil heller bruke energi på meg selv og sønnen min, nå som jeg trenger det mest... :mellow:

Jeg og sønnen min har vært mye alene gjennom årene egentlig og vi har det veldig fint. Jeg stortrives som mamma, og jeg er usikker på om jeg skal beholde eller ikke. For tanken å være alene skremmer meg litt, vet ikke helt hva jeg går til - men jeg vet at alle klarer det.

Jeg har selvfølgelig erfaringer fra mitt første barn, og jeg vet at det blir veldig lite søvn. Med tanke på at jeg kommer til å ende opp alene. Men, hvordan er tilværelsen som mor til 2 barn? Et barn fra før og et nyfødt lite nurk som trenger all oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144050041-jeg-er-gravid-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer som gravid! Og lykke til med valget! Jeg har ikke vært i situasjonen selv, at jeg har vært alene med to, men hvis du er usikker i forhold til om du vil beholde eller ikke, så har jeg hørt fra venninner at organisasjonen Amathea driver med rådgivning i forhold til denne problematikken. Vet ikke om de finnes i hele landet, men de har sikkert et nummer du kan ringe, dersom de ikke finnes i nærheten av der du bor.

Håper du finner ut av det! (og om jeg kan si det, så virker det egentlig som at du beholder, men at du bare lurer på hvordan du skal få det til å gå rundt.. har jeg rett?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...