Gå til innhold

Hvor skal dere føde da jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har hatt 2 fødsler på Gjøvik, vært veldig fornøyd der. Denne gangen blir det fødsel på Lillehammer. I begynnelsen av november.

Hei Møøø!

Jeg har også termin 15.11.13 og skal føde på Lillehammer. Jeg er gravid med tvillinger så fødsel forventes helt førsten av november.

Jeg har hatt 2 fødsler på Gjøvik, vært veldig fornøyd der. Denne gangen blir det fødsel på Lillehammer. I begynnelsen av november.

Hei Møøø!

Jeg har også termin 15.11.13 og skal føde på Lillehammer. Jeg er gravid med tvillinger så fødsel forventes helt førsten av november.

Hei

Så spennende med tvillinger da! Har du noen fra før? Kanskje vi sees på føden da? Tvillinger kommer vel ofte litt før og jeg har fått mine andre 12 og 16 dager før ter min.

Annonse

Hei Møøø!

Hei

Så spennende med tvillinger da! Har du noen fra før? Kanskje vi sees på føden da? Tvillinger kommer vel ofte litt før og jeg har fått mine andre 12 og 16 dager før ter min.

Jeg har ei datter på 17 år. Jeg er 40 år og vi har satt inn to donoregg som er befruktet med donorsperm. Ble utført i Spania. Så bærer på to spanjoler/senjoritas:-) Fødte sist på Lillehammer også. Jeg er Lillehammerjente som har flyttet til Brumunddal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...