Gå til innhold

Hvor skal dere føde da jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg skal også føde i hønefoss. har innge erfaringer med fødsel selv der, men jeg har vært utplassert der før og da var det 2-3 skikkelig megger der som var ufine både mot oss og fødende....nå er det heldigvis veldig lenge siden jeg var utplassert der så jeg håper ikke de er der lengre. er de der så skal de i hverfall ikke få lov til å komme inn til meg.

Annonse

jeg skal også føde i hønefoss. har innge erfaringer med fødsel selv der, men jeg har vært utplassert der før og da var det 2-3 skikkelig megger der som var ufine både mot oss og fødende....nå er det heldigvis veldig lenge siden jeg var utplassert der så jeg håper ikke de er der lengre. er de der så skal de i hverfall ikke få lov til å komme inn til meg.

Ja, når jeg fødte der ande gang så fikk jeg ei jordmor som snakka bergens dialekt og jeg hadde skikkelig trøbbel med å forstå hva hu sa.... Hadde nok med å konsentrere meg med riene...men det tok to timer før gutten var ute, ellers så tror jeg at jeg måtte ha bedt om en annen....

Hun virket Ingunn litt meggete for å si det sånn....

Så det var jo kanskje noen litt mindre imøtekommende, men sånn generelt så var det ålreit... Liker rommene deres med eget bad og stelleplass....

Når skal du dit? Når har du termin?

vekt81: ja det er noen ufine damer der altså....men jeg er ikke redd for å si min mening og kjeppjager de ut hvis de prøver seg. disse damene var kjepphøye og hovne rett og slett.

Ja det er veldig positivt med hønefoss! :) utrolig fine rom og god plass og fine farger.

det var det i allefall ;) hehe

Jeg har termin 27 november så jeg kommer til vinter`n! :D

du da?

Endret av hønemor0408

vekt81: ja det er noen ufine damer der altså....men jeg er ikke redd for å si min mening og kjeppjager de ut hvis de prøver seg. disse damene var kjepphøye og hovne rett og slett.

Ja det er veldig positivt med hønefoss! :) utrolig fine rom og god plass og fine farger.

det var det i allefall ;) hehe

Jeg har termin 27 november så jeg kommer til vinter`n! :D

du da?

Jeg har termin 7/12 så da sees vi kanskje i gangene der... Ser du blir trebarnsmamma og... Bor du i Hønefoss eller?!..

ja det gjør vi helt sikkert! :) jeg går nok på overtid!

men nei jeg er ikke trebarnsmamma, de tallene du ser på nicket mitt er tilfeldige :P

Jeg er førstegangs jeg :) jeg bor utenfor hønefoss, men jeg vil ikke si helt hvor da jeg kjenner flere folk som er her inne ;) vil helst være anonym :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...