Gå til innhold

Hvor skal dere føde da jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal føde på Fredrikstad i august. Har så langt veldig god erfaring med dem. Har hatt god og omsorgsfull oppfølging fra fødepol hele svangerskapet så langt.

Fødte på AHUS sist, det var noe helt annet...dårlig erfaring med det sykehuset. Fikk mangelfull oppfølging og opplevde mye arroganse og enkeltansatte som nok overvurderte sin egen kompetanse...uten å si så mye mer enn det.

Annonse

Jeg skal føde på Ahus, fødte der i 2010 å var kjempe fornøyd!! Er så jeg gleder meg. Men jeg tenker at hvem som er på jobb, hvor mye det er å gjøre samt kjemien man får med jordmoren spiller in. Så opplevelsen kan va bra el dålig uansett på hvilket sykehus man føder på

Annonse

Skal føde på Fredrikstad i august. Har så langt veldig god erfaring med dem. Har hatt god og omsorgsfull oppfølging fra fødepol hele svangerskapet så langt.

Fødte på AHUS sist, det var noe helt annet...dårlig erfaring med det sykehuset. Fikk mangelfull oppfølging og opplevde mye arroganse og enkeltansatte som nok overvurderte sin egen kompetanse...uten å si så mye mer enn det.

Kjedelig at du har dårlig erfaring med sykehuset! Jeg har født der en gang før selv, og var veldig fornøyd da. Men det var i 2010 og det har jo vært mye snakk i media siden den gang :mellow:

Regner med at det har mye å si hvem man møter på, og hvilke utfordringer man har også.

Håper du får en bedre opplevelse denne gangen :)

Jeg skal føde på Ahus, fødte der i 2010 å var kjempe fornøyd!! Er så jeg gleder meg. Men jeg tenker at hvem som er på jobb, hvor mye det er å gjøre samt kjemien man får med jordmoren spiller in. Så opplevelsen kan va bra el dålig uansett på hvilket sykehus man føder på

Hehe, jeg fikk også en der i 2010 og var fornøyd da ja!

Når har du termin?

Når har du termin?

Jeg har termin 15.august, å du?

Når har du termin?

Jeg har termin 15.august, å du?

28. Men blir ks noen dager før om det ikke kommer i gang av seg selv, så skal se vi er der samtidig ;)

Jeg skal føde i Doha, Qatar i november... Noen flere??? Hehehe

Haha, neppe så mange som henger på BIM som skal føde der nei :)

Var det du som hadde over 40 grader her om dagen?

Ja her er det varmt hver dag, faktisk ligger vi under normalen, det bruker å pushe 50 grader på denne årstiden...

Så jeg klager ikke;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...