Gå til innhold

Flere som skal ha forsøk i uke 21,22 el 23?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lengter84- 13. Juni- mulig jeg tester før .. Tidligst 10.:)

Optatium: 13.juni

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har satt inn et egg på torsdag, skal teste den 12. Juni

Skrevet

Her går dagene sakte. Kjenner lite og ingenting til rugingen, men vanskelig å ikke tenke på det konstant. Mannen syntes da at hormonene virker-litt lett irritabel;)

Lengter84- 13. Juni- mulig jeg tester før .. Tidligst 10.

Ønskespira- 11. Juni, men tester nok før tiden..

Skrevet

Her har dagene gått relativit kjapt, passet kusinen min 4år i helgen.

Haukeland har test dag på rugedag 14, så min testdag blir også 13.juni. Da skal jeg ned på sykehuset å ta blodprøve :)

Mannen får holde ut med litt lett irritabel person i noen uker til Ønskespira :) Hehe.. Litt lett irritabel og trøtt om dagen jeg også :)

Lengter84- 13. Juni- mulig jeg tester før .. Tidligst 10.

Ønskespira- 11. Juni, men tester nok før tiden

BabyGant: 12.juni

Håpefull - 2013: 13.juni

Skrevet

Lykke til dere som ruger.....

Det er en egen tråd fom heter testeliste juni....der vi andre lettere kan glede oss og være nervøse sammen med dere også...hehe.

Masse, masse lykke til og krysser fingre for positive tester.

Skrevet

Da har det gått opp for meg at vi er jo faktisk kommet så langt som til disse ukene og da kan jeg jo hive meg med her inne :) Hadde uttak 23.mai (uke 21) der jeg fikk ut 8 egg og etter fem dagers dyrkning der hele 5 egg var blitt blastocyster hadde jeg tilbakeføring av ett egg 28.mai (uke 22) og resten ble frosset ned :)

Dette er vårt andre gjennomførte ICSI ferskforsøk, men første gang eggene har blitt dyrket i fem dager til blastocyst og nå er jeg allerede på rd 6 :)

Lykke til rugere her inne. Håper på å se mange positive tester i løpet av juni :)

Skrevet

Hei Hubro :) Så spennede, krysser fingre for at egget klamrer seg fast...

Håper også på mange positive tester i juni! :)

Skrevet

Heisann Hubro, Babygant - så arti at dere også ruger :) her er det rd 4, og brygger på influensa og har også fårt noe forferdelig kløe og tørrhet nedentil... Huff altså ! Tenker det kam være bivirkning av lutinus el sopp... Fysj asså! Flere som har kjent bivirkninger av lutinus/ cyglogest.. Eller hva dere går på?

Skrevet

Hei Lengter84 :) Velkommen i klubben som ruger - dette er faktisk tredje gangen i år jeg ruger, men første gang jeg ikke har fått sopp (og kløe) av utrogestan som jeg bruker. Og glad er jeg for det! Tar det som et tegn på at dette skal klaffe..

Lykke til i rugeperioden. Jeg krysser fingrene for at det blir positiv test på deg :)

Skrevet

Gratulere som ruger lengter84! Da er vi mange rugere. Her er jeg på 6 rugedag! Har lite/ingen symptomer. Dere?

Skrevet

Ønskespira da er vi nesten like langt, jeg er på rd 7 idag :) Har veldig vonde bryster og murringer i magen, men det kan jo være medisinens skyld.

Skrevet

Rugedag 4 og timene snegler seg avgårde..

Irriterer meg mest over alt slimet som kommer fra denne gelen! Syns det er litt ekkelt, men det er vel helst normalt.

Murrer litt i magen og puppene er ganske ømme, men det kan være graviditet, medisiner eller mens :P

Skrevet

Hei. Ny her inne. Første Ivf forsøk. Vi skal kanskje hente ut og sette inn i slutten av denne uken eller i begynnelsen av neste. Veldig spent!

Skrevet

Lykke til på egguthentingen Pfefferkorn with a Bump :) Dette er dessverre ikke en ønsket situasjon for noen, men det er faktisk en spennende prosess som gir mange tanker.

Skrevet

Takk Hubro. Ja det er virkelig en spennende prosess. Og tanker er det masse av.

Skrevet

Lykke til pfefferkorn, spennende tiden;))!

Hmm Ja, jeg kjenner på mye i dag.....Jeg er kvalm ( kasta nesten opp tidligere) svimmel,uvel, og plages fremdeles med kløe.. Har aldri reagert sånn da jeg gikk på cyglogest, så jeg tror bare jeg reagerer veldig på den lutinusen .. Optatium: enig i at det er ekkelt med det som kommer ut igjen... Videre har jeg ligamentsmerter, noe jeg også hadde da jeg var gravid sist ... Men jeg er jo bare på dag 5 så det er ingen grunn til å tenke noe ennå... Kjenner denne rugetiden ble veldig tøff med alle disse bivirkninger:( håper bare det kommer noe godt ut sv det til slutt !

Skrevet

Velkommen hit Pfefferkorn! LYkke til :)

Lengter84: hvordan vil du beskrive ligamentsmerter?

Jeg hadde nærmest et blodtrykksfall i dag tidlig, plutselig svømte alt rundt meg :P Gikk veldig fort over, men var litt ekkelt! Det murrer og er litt vondt i magen fortsatt, og puppene passer ikke egentlig i BHen lenger (i og for seg ikke uvanlig noen deler, pleier å bli sånn før mens).

Er på dag 5 og syns tiden er lang, men gleder meg til lørdag, for da skal jeg teste første gang (har innvilget meg selv en veldig tidlig test for å ta litt spissen av ting).

Skrevet

Velkommen pfefferkorn!

Fra å ikke kjenne noenting har jeg det siste døgnet fått en del murringer, mulige ligamentsmerter og vondt i korsryggen. Dette kommer litt støtvis, og mest når jeg sitter i ro! Er så redd dette spiren ikke sitter!

Skrevet

"Ny" her inne!

Vi har en datter på snart 2 år fra før og er nå i gang med nr.2.

Hadde uttak i går, der vi fikk ut 15 egg og 9 var befruktet og fine i dag. I morgen blir det innsett. Spennende tid dette her :)

Skrevet

Ligamentsmertene er sånn at viss jeg nyser, hoster , rører brått på meg osv så får jeg smerter i området lysken.

Hei vonk, så spennende.. Vi har også en datter på snart to år, og er på dag 6 i rugetiden nå. Spennende! Lykke til med innsett da!

Er det første barn for dere andre?

Skrevet

Ligamentsmertene er sånn at viss jeg nyser, hoster , rører brått på meg osv så får jeg smerter i området lysken.

Hei vonk, så spennende.. Vi har også en datter på snart to år, og er på dag 6 i rugetiden nå. Spennende! Lykke til med innsett da!

Er det første barn for dere andre?

Dette blir vårt første barn sammen hvis vi greier å bli gravide. Samboer har ei IVF-jente fra et tidligere forhold, mens jeg har en gang tidligere vært gravid, men da jeg kom inn på ordinær ul i uke 19 fikk jeg bekreftet det jeg hadde merket i flere dager - at hjertet til vår lille gutt var sluttet å slå. Heldigvis var de utrolig profesjonelle på St. Olavs og vi fikk all den hjelp og støtte vi trengte. Dette er nå 7 år siden.

Så nå gir vi alt vi hsr for at vi skal klare dette og komme oss gjennom et helt svangerskap og kunne få ta vår lille sønn eller datter med oss hjem :)

Skrevet

Velkommen vonk! Trist å høre jubel. Heier på at dere flotte jenter i februar skal få ta med en ny verdensborger hjem!

Er på rugedag 7, og er såååå lei av å vente. Vil så gjernevite om spiren sitter fast, og min nydelige jente på 3,9 år snart skal få bli storesøster!

Skrevet

Hubro:Så trist :( Jeg håper at det går deres vei nå! Har dere forsøk i utlandet, siden jeg ser du har et femdagers dyrket egg ;)? Hvor mye delte det seg før innsett da?

Optatium: Går det an å teste så tidlig asså? ...da blir det dag 8 (vi er vel på samme dag ;))...er det ikke fare for at el-sprøyta sitter i ennå da?

Skrevet

Hubro:Så trist :( Jeg håper at det går deres vei nå! Har dere forsøk i utlandet, siden jeg ser du har et femdagers dyrket egg ;)? Hvor mye delte det seg før innsett da?

Optatium: Går det an å teste så tidlig asså? ...da blir det dag 8 (vi er vel på samme dag ;))...er det ikke fare for at el-sprøyta sitter i ennå da?

Vi holder nok fortsatt på i Norge (selv om vi har vurdert Danmark). Tromsø kan dyrke eggene i fem dager og jeg fikk satt inn et blastocyst-egg denne gang :)

Siden jeg har en autoimmun reumatisk sykdom som styrer det meste som har med kroppen min å gjøre har vi holdt på i snart to år i Tromsø og prøvet og feilet. Håper de nå har funnet ut hva som passer meg og som gir resultat!

Er på rd 9 idag og har hatt en del murringer de siste dagene, men krysser fingrene for at det er en positiv murring denne gang :)

Skrevet

Lengter: elsprøyta kan gi positivt i ti dager, altså til og med i går for meg. Det er tidlig P teste på lørdag, men jeg har innvilget med det for å ikke bygge meg så mye opp til offisiell testdato, da blir fallhøyden så stor :-P

Her er ikke puppene så vonde lengre, og jeg merker vel egentlig ingenting :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...