Gå til innhold

Flere som skal ha forsøk i uke 21,22 el 23?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lengter: elsprøyta kan gi positivt i ti dager, altså til og med i går for meg. Det er tidlig P teste på lørdag, men jeg har innvilget med det for å ikke bygge meg så mye opp til offisiell testdato, da blir fallhøyden så stor :-P

Her er ikke puppene så vonde lengre, og jeg merker vel egentlig ingenting :-(

Jeg skjønner deg godt. lykke til med testen i morgen da..håper du kan se en liten strek der :)) Kanskje jeg tester om ikke så lenge jeg også.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner misunnelse bre seg til dere som kan snikteste i morgen. Satte inn egg i går og skulle gjerne visst resultatet nå. Er utrolig utålmodig denne gangen. Blir en sniktest på meg fredag neste uke, er vel da på rugedag 8....

Men gud d e lenge te!

Skrevet

Kjenner misunnelse bre seg til dere som kan snikteste i morgen. Satte inn egg i går og skulle gjerne visst resultatet nå. Er utrolig utålmodig denne gangen. Blir en sniktest på meg fredag neste uke, er vel da på rugedag 8....

Men gud d e lenge te!

Da er vi ganske likt i rute, Vonk! Har og en (gutt) på 2 år. Hadde 9 egg på frys fra den gangen og fikk satt inn to (!) idag. Har nå igjen 2 sjanser til med fryste embryon hvis dette ikke går. ( de ligger 2 og 3 sammen fryst). Blodprøve 19. som du :-)

Skrevet

Optatium hvordan gikk testen ?? ;)

Skrevet

Testen var negativ og passer sånn sett med magefølelsen, men det er jo enda tidlig og fortsatt håp :-)

Skrevet

Testen var negativ og passer sånn sett med magefølelsen, men det er jo enda tidlig og fortsatt håp :-)

Æsj det var dumt, men som du sier er det jo endelig tidlig..alt kan skje :))

Hvordan går det ellers da jenter?

Her snegler tiden seg av gårde, og jeg begynner å bli klar for å vite resultatet ;) Rugedag 9.... heldigvis har formen min blitt mye bedre, så det er da noe :)

Skrevet

I mangel av graviditetstest tok jeg en eggløsningstest nå i ettermiddag og den viste et smiletegn - kan det være at jeg er gravid da ? Kjenner jeg er litt sånn både og.. Føler det er lenge til testdag på fredag.. Kanskje ta en ordentlig test i morgen :P

Skrevet

Jeg lager en ny tråd for oss som skal teste denne uka jeg..veldig spennende dette her :)) Føler det får tiden til å gå litt, når vi kan følge hverandre her inne :)

HUbro jeg svarer deg på den nye tråden :)!

Skrevet

[quote name=Hubro :)' timestamp='1370793772' post='145422257]

I mangel av graviditetstest tok jeg en eggløsningstest nå i ettermiddag og den viste et smiletegn - kan det være at jeg er gravid da ? Kjenner jeg er litt sånn både og.. Føler det er lenge til testdag på fredag.. Kanskje ta en ordentlig test i morgen :P

Joda, stemmer at el-test kan slå positivt ut når man er gravid :)

Ble litt påvirket av deg og fant fram el-testene mine! Jaggu fikk ikke jeg også et smile fjes :)

Skrevet

Ååå så moro lesning Håpefull-2013 :)) Da satser jeg på at det endelig ble vår tur å at vi går en kjempefin sommer i møte.

Nå skal bare testdag komme!!

Skrevet

Det er lov å håpe :) :)

Testdag på torsdag her, da er det blodprøve som skal taes!

Skrevet

Fredag skal jeg ta blodprøve. Da er jeg på rd 17 :)

Skrevet

Så kjekt om smilefjesene er første tegn på spire!

Jeg har faktisk utsatt test og venter til 11, slik jeg fikk beskjed om. Er egentlig ganske sikker på at den er negativ da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...