Gå til innhold

Flere som skal ha forsøk i uke 21,22 el 23?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk!

Da var uttaket unnagjort:) ble 7 fine egg, når er det bare å krysse fingre og tær for at de utvikler seg perfekt!

Uttaket gikk kjempefint, ingenting å grue seg til. Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra med 7 egg Ønskespira-:) da får en håpe gullegget er der-:)

Lykke til med uttaket i morgen Håpefull-:) krysser fingrene for flotte egg til deg også-:)

Skrevet

God lesing ønskespira! Bra uttaket gikk bra og at du fikk hele 7egg! :)

Takk skyttejente! Grugleder meg til morgendagen... Du må også ha masse lykke til i morgen! Krysser fingre for oss begge :)

Skrevet

Håpefull..da var det heldigvis en annen håpefull- ikke gøy å se igjen nick i årevis på denne plassen ;) Lykke til imorgen Håpefull!!!

Så bra med 7 egg ønskespira!!!

Da er el-sprøyta her også satt...

Skrevet

Skyttejente lykke til i morgen du å! Håper på mange gode egg :)

Skrevet

Her ble det en sorgens dag:(

Hadde to eggposer men ingen egg. Lykke til videre jenter:)

Skrevet

Sender en klem din vei skyttejente!! Dette var trist lesing!

Jeg var heldig å få ut 17egg. Så nå gjenstår det å se hvor mange som henger med til torsdag..

Lykke til i morgen optatium og lengter84!

Skrevet

Klem til deg skyttejente.

Så fantastisk håpefull-2013! 17 stk, det er godt gjort.

Fikk beskjed om at mine 7 var befruktet, så er det bare spennende å se hvor god kvalitet de har i morgen ved innsett...

Vil jo helst ha 2 fantastiske egg..

Skrevet

Det var leit å høre skyttejente! Jeg må innrømme at jeg frykter det samme..

Gratulerer Håpeful, flotte greier! Får håpe alle eggene blir befruktet og knallbra :)

Ønskespira: dette blir spennende! Nervepirrende dager fremover!

Jeg er så nervøs for uttak imorgen at jeg er irritabel :P Dro i gang en diskusjon med mannen her, han ble syrlig og jeg likedan.. Er noen nerver i spenn i alle fall!

Skrevet

Å nei skytterjente, det var veldig veldig trist å høre!! Sender deg en klem jeg også :( Håpefull 17 egg var jo enormt bra! Og ønskespira såå bra at alle ble befrukta.. Ikke verst må jeg si.. Blir spennende å høre fortsettelsen! Optium lykke til i mårra du å! Jeg er nervøs selv.. Sitter her på hotellrommet etter å ha reist i hele dag.. Og nå vil jeg bare få det overstått!!

Skrevet

Da har jeg fått vite at 11egg er blitt befruktet, så nå er det bare å vente til i morgen å se hvor mange som utvikler seg bra!

Håper jeg får 2egg inn denne gangen!

Hvordan gikk det med dere som har hatt uttak i dag?

Hvordan gikk det med innsett og egg i dag Ønskespira?

Skrevet

Så bra håpefull! Jeg fikk ut 7 egg i dag, og ikke minst fant de levende spermier.. Lettet! Nå håper jeg resten også går bra... Men uttaket var vondt denne gangen, så har blitt liggende i dag...

Skrevet

Da er jeg offisielt ruger av et flott embryo! De andre eggene hadde dessverre ikke utviklet seg godt nok:( men satser på at det var gullegget som nå er på plass.

Var litt leit at det kun ble ett, men ingenting å gjøre med det!

Flott med 7 da lengter84!

Spennende å høre hvor mange som utvikler seg og blir satt tilbake hos dere alle!

Skrevet

Lengter: jeg syns ikke det var så vondt når det sto på, men jeg har sovet fire timer etterpå og er uggen i kroppen :-P

Her ble det fire egg. Syns det var litt lite, hadde vel håpet på mer, men man trenger jo bare ett :-)

Skrevet

Så bra dere fikk ut såpass med egg lengter84 og optatium. Håper dere får gullegget denne gangen! :)

Hvordan er formen deres ellers da?

Jeg er støl, øm og oppblåst etter uttaket. Fikk inn et perfekt egg i dag, men er lite optimist da livmorslimhinnen kun var på 6mm :( Når legen og sykepleieren allerede snakker om hva vi skal gjøre på neste fryseforsøk gr. tynn livmorslimhinne blir man ikke så optimistisk. Å dette mens jeg satt i stolen :(

En mager trøst er at vi får 8 eller 9egg på frys. 4 egg som perfekt og de andre var bra. De skulle fryse ned noen enkle og noen dobbel siden vi har ønske om to egg inn. Men hjelper ikke med mange egg på frys når livmorslimhinnen ikke er mer enn 6-7mm ved innsett :(

Skrevet (endret)

Velkommen i rugeklubben! Trist å høre at de bryter ned drømmen ved innsett, men krysser fingre og tær for andet klamrer seg fast. Du fikk jo flere på frys, heldiggris.

Personlig syntes jeg at andre dag som ruger vært helt grusomt. Vet ikke hvordan jeg skal holde ut til 11. Juni!

Endret av Ønskespira
Skrevet

Her har kun ett egg overlevd natten, så det er vel tvilsomt om det blir innsett imorra. Krysser fingrene og håpet at dette er gullegget!

Er oppblåst etter uttaket, men ellers i fin form.

Skrevet

Kjempe trist å høre! Håper at det ene egget gullegget! Krysser fingre :)

Skrevet

Ønskespira, jeg er på rugedag 1. Sitter å lurer på når jeg skal begynne å teste! Blir lange 13dager framover ja!

Jeg er skikkelig oppblåst, ser ut som jeg er gravid i 6måned :(

Skrevet

Håpefull: kan se ut til at di har rett;-) da et vi på riksen og venter på innsett av ett stykk vinner-egg :-D

Skrevet

Rugedag 3: har litt murringer i dag... Har bestemt meg for å vente til neste helg. Da skal det testes;)

Alt vell optatium?

Skrevet

Ønskespira: her et alt bra:-) dagen har gått sakte, det legger vel lista for resten av uka ;-) enn med deg?

Er man på rugedag en samme dag som innsett?

Og hvis man regner dato for termin fra dato for befruktning, blir det uttakdagen?

Skrevet

Gratulerer til alle oss rugere, glad for at vi har kommet så langt! Hos meg var det også bare ett egg som ble bra nok til innsett til slutt, så det har vært et nervepirrende døgn her å! Formen er ikke helt på topp, føler meg såå oppblåst .. Og tantebarnet mitt lurte i dag på om jeg og hadde baby i magen (mammaen hennes er 5 mnd på vei).. Det blir lange dager nå ja.....

Skrevet

Så bra at dere også er rugere nå! Så bra at det ene utviklet seg bra da Optatium :)

Lengter 84 så bra du fikk ett egg da! Man trenger jo kun det ene! :)

Jeg er også kjempe oppblåst, ser gravid ut :( Glad jeg skal ha ferie neste uke :D

Optatium: jeg har fått beskjed om å telle dagen etter innsett som rugedag 1. Når man henter ut egg er man ca 2uker.

Håper dere får en strålende helg <3

Skrevet

Ja vi får håpe at det ene vil være nok:) hvordan går det med dere i dag da jenter? Her har jeg heldigvis vært så travel, at jeg ikke har tenkt så mye på at jeg er ruger .. Men det tar seg nok opp andre uka:) lager en liste over når vi skal teste jeg:) :

Lengter84- 13. Juni- mulig jeg tester før .. Tidligst 10.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...