Gå til innhold

Flere som skal ha forsøk i uke 21,22 el 23?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter!

Er det flere enn meg som skal ha forsøk i denne perioden??

Jeg skal ha uttak mest sannsynlig i uke 22:)

Hadde vært hyggelig å følge noen i denne prosessen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom inn til oss i JUNI-BERTER.....her er alle de som skal ha innsett i juni.

Selv regner jeg med uttak 10. juni og innsett 12. juni

Skrevet

Hei,

skal ha uttak i uke 22 jeg også! Blir spennende :)

Skrevet

Ganske likt vi da, sunfly

Skrevet

Jeg skal også ha uttak i uke 22-dvs. På mandag:)

Skrevet

Her blir det tirsdag!

Du må ha lykke til på mandag Ønskespira:)

Skrevet

Jeg slenger meg med her, uttak på tirsdag-:)

Skrevet

Sunfly: jeg kommer gjerne innom juni-bertene ja:)). Ønskespira og håpefull: så spennende! Jeg skal mest sannsynlig ha uttak onsdag, så da er vi ganske tett:) koselig om dere vil slå følge i disse spennende og nervepirrende tre ukene som kommer:) hvor holder dere til? Jeg er på Haugesund sykehus .

Skrevet

Skyttejente så arti at vi er enda fler på samme uke:) får ikke sove du heller?;)

Skrevet

Nei, jeg måtte jo innom her å lese å da går jo tiden fort. Å så er gubben å reiser så benytter anledningen til å trykke litt på fjernkontrollen:)

Holder foresten til i tromsø.

Skrevet

Kjenner til det ja;) har du vært lenge i prøverørskarusellen du da?

Skrevet

Vi hadde et negativt forsøk i mars i fjord og et avbrutt forsøk i september,så no satser vi på igjen med friskt mot. Fikk ingen på frys første forsøk, så no krysser vi fingrene for gull egget:) enn du da, holdt på lenge?

Skrevet (endret)

Vi ble prøvere i 2005 og hadde i løpet av de åra 5 aih, 3 icsi, ett avbrutt, to frys før vi ENDELIG lyktes og var såå heldige og fikk ei lita jente høsten 2011:)) dette er nå første søskenforsøk, og håper at vi slipper så lang prosess denne gangen!

Endret av Lengter84
Skrevet

Ojj, du har jammen hatt mange forsøk. Får håpe du slipper like mange med søskeforsøket. Jeg har ingen fra før så håper det klaffer denne gangen-:)jeg har heller ikke så mange eggposer, hadde bare tre denne gangen, men tre er bedre enn ingen som var sist-:) jeg håper jeg skal få to gode som jeg kan sette inn-:)

Skrevet

Føler det har vært mye ja..har vært mange tøffe rundet kan du si! Men alt var da så verdt det til slutt :))

Nå er det jo bare en stor bonus om vi skulle være så heldige at vi fikk søsken også! Kjenner jo at jeg unner alle dere som ikke har barn å få det til før meg selv nå da..vet så alt for godt hvor ufattelig trist det er å være ufrivillig barnløs..

Så det er få egg som er det som gjør det vanskelig for dere? Da håper jeg virkelig at det blir noen flotte egg denne gangen!..ingenting er så dumt som å gå gjennom alt dette og så blir det ikke en gang innsett! Hvordan gikk det på UL da, kunne de anntyde noe?

For oss er det sædkvalitet som er problemet..mannnen har ofte hatt 0 spermier i prøvene..og det har alltid vært stor sjanse for avbrudd i siste ledd hos oss. Nå har han gått hos homeopat og fått litt bedring, så håpet er litt større denne gangen :) Hvilke medisiner går du på? Jeg har helt nytt regime denne gangen med kort protokoll- elonova,orgulatran, klexane og gonal f.. tre stikk hver kveld er ikke særlig morsomt! Men godt å slippe nesesprayen i mange uker før da, ble så dårlig av den sist..

Skrevet

På ul såg gyn tre eggposer på venstre eggstokk på 8,12 og 17 mm. Ingen eggposer på høyre side-:(

Jeg gikk først tre uker på hormontablettene trisekvens, så startet jeg på menopur og gonal f. Etter ul igår så skal jeg ta tre dager med orgalutran i tillegg. Tar også levaxin. Er veldig godt å slippe nesesprayen ja, for den slo meg fullstendig ut-:( blei rett å slett ei bich å være ilag med og begynte å gråte for ingenting.

Skrevet

Ja sånn var jeg også. Kjenner at jeg er ganske så hissig nå om dagen også jeg da...."snæpper" for ingenting vettu...stakkar mannen ..jaja sånn er det.

Skrevet

Jeg merker heldigvis ikke noe denne gangen-:)

Skrevet

Er noen av dere mer distre og glemsk enn vanlig også? Tror ikke jeg er så hissig om dagen, men er super distre! Glemmer ting og snakker til meg selv...

Skrevet

Skyttejente74, håper gullegget ligger inni en av de tre posene... Man trenger heldigvis ikke mer en det ene! :)

Lengter84, så kjekt å lese at dere lykkes etter så lang tid! Det var virkelig fortjent.. Håper homeopat behandlinger har hjulpet, å at dere får fullført forsøket :)

Her har mannen få, men gode svømmere og jeg sliter med tynn livmorslimhinne.. Går på kort regime, bruker puregon og orangultran... Kjempe glad for at jeg har sluppet langt regime!

Skrevet

Hei jenter!

Her er det nedtelling til eggløsninssprøyta som skal settes 21:30 i kveld:) mandag er jeg klar for uttak og håper flere enn de 6-7 gode eggene har vokst seg til å bli gull:)

Kjempespennende, og nervøst for at alt ikke skal gå som planlagt...

Skrevet

Lykke til med uttaket i morgen ønskespira-:)

Jeg skal sette eggløsningsprøyta i morra kveld kl 2230.skal bli godt med en medisin fri dag på mandag-:)

Jeg er å veldig spent denne gangen. Er faktisk litt små øm i magen idag, noe jeg ikke har vært tidligere.

Skrevet (endret)

Lykke til med uttak Ønskespira!!! Håper det blir full klaff!

Takk for det Håpefull!

Jeg mener å ha sett deg før når jeg drev på sist..kan det stemme?

Unner deg virkelig å lykkes nå!!! Leste litt på bloggen din..og kjenner meg så igjen i det du skriver..

Koselig å følges fremover nå da :)

Skyttejente74...nærmer seg virkelig nå da- kan tenke meg det blir godt med litt medisinfri ja ;)

Endret av Lengter84
Skrevet

Jeg skal sette eggløsningssprøyte imorgen kveld, og da blir det uttak på onsdag. Er uuutrolig spent, dette er vårt første forsøk. Det var ikke så mange store egg på sist kontroll, så jeg håper veldig at de har vokst litt før onsdagen.

Krysser fingrene så mye jeg kan for oss alle sammen :D

Skrevet

Takk for det Håpefull!

Jeg mener å ha sett deg før når jeg drev på sist..kan det stemme?

Unner deg virkelig å lykkes nå!!! Leste litt på bloggen din..og kjenner meg så igjen i det du skriver..

Koselig å følges fremover nå da :)

Jeg begynte å henge inne på denne delen av forumet for et år siden, så tror du kanskje forveksler meg med en annen håpefull?

Bloggen er som en dagbok for meg, en plass jeg kan få ned tanker og ting som skjer.

Om en halv time setter jeg eggløsningsprøyten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...