*oktobergutt 12* Skrevet 22. mai 2013 #1 Skrevet 22. mai 2013 Noen som har gåstol? Når begynner man med det?
Lisse_01 Skrevet 22. mai 2013 #2 Skrevet 22. mai 2013 De jeg kjenner som har det er sånn 7-10 mnd. Men fysio fraråder det Pga feilbelastning. Så vi skal ikke ha det. Men det er opp til hver enkelt
*oktobergutt 12* Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2013 Okei takk for svar! Da vet jeg det!
lowe+spire Skrevet 22. mai 2013 #4 Skrevet 22. mai 2013 Min pode fikk gåstol til jul av hans bestemor (Svigermor). Jeg hadde ingen planer om å kjøpe slik til han, siden de egentlig fraråder det. Men jeg var ikke freidig nok til å bytte inn gaven. Jeg spurte fysioterapauten om hvor skadelig det var å bruke den, og hun sa at om jeg bare brukte den litt og med måte etter at han kunne sitte selv så var det ikke sååå farlig. Men altså ikke bruke den som noen barnevakt om du feks skal lage middag. Jeg har brukt den litt sånn 5 min av ganga av og til innimellom. Men min gutt har vært så aktiv og flink til å komme seg rundt og opp på egen hånd, at han ikke har hatt noe særlig glede av den. Han hyler liksom fordi han ikke komme nærme nok ting som han vil ha fatt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå