Tre engler Skrevet 22. mai 2013 #1 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg tok en Clear Blue test 4 dager før forventet mens, "ikke gravid". Tok en til dagen etter "ikke gravid". Nå er dagen for forventet mens her, men ingen blødning.... Står jo at det er 80% sikkert 3 dager før.. noen som har opplevd å være i den heldige 20% som likevel var gravide? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144049956-noen-som-har-f%C3%A5tt-falsk-negativ-med-clear-blue-test/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille Alexandra Skrevet 1. juni 2013 #2 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg har ikke fått såkalte falske positive billigstrimler, men Clear Blue har lurt meg litt. Enten er de helt blenda hvite, ellså kan man skimte en strek. Men har både erfart og hørt andre si at de digitale kan slå ut litt senere. Jeg prøvde først en Clear Blue som ble negativ, så brukte jeg billigstrimler som ble positiv (9 DPO) og prøvde meg på Clear Blue noen dager etter igjen: "gravid". dermed tok jeg en sånn ukesindikator som visste 4-5 uker en god stund etter det igjen Man får lissom aldri sett den bekreftelsen nok! Så Clear Bluen slo ikke ut på meg heller første gang, selv om jeg tydelig skimtet en strek på billigstrimlene.... Viste ukesindikatoren 4-5 uker? heldiggris hos meg stod det 3+ uker da viste det seg at jeg var 11-12 uker på vei, var ikke helt planlagt i vårt tilfelle, men idag kunne jeg aldri vært foruten gutten min! men der og da hadde det vært greit med noe litt mer spesifiikt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144049956-noen-som-har-f%C3%A5tt-falsk-negativ-med-clear-blue-test/#findComment-145399591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulte med to små Skrevet 2. juni 2013 #3 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg har ikke fått såkalte falske positive billigstrimler, men Clear Blue har lurt meg litt. Enten er de helt blenda hvite, ellså kan man skimte en strek. Men har både erfart og hørt andre si at de digitale kan slå ut litt senere. Jeg prøvde først en Clear Blue som ble negativ, så brukte jeg billigstrimler som ble positiv (9 DPO) og prøvde meg på Clear Blue noen dager etter igjen: "gravid". dermed tok jeg en sånn ukesindikator som visste 4-5 uker en god stund etter det igjen Man får lissom aldri sett den bekreftelsen nok! Så Clear Bluen slo ikke ut på meg heller første gang, selv om jeg tydelig skimtet en strek på billigstrimlene.... Viste ukesindikatoren 4-5 uker? heldiggris hos meg stod det 3+ uker da viste det seg at jeg var 11-12 uker på vei, var ikke helt planlagt i vårt tilfelle, men idag kunne jeg aldri vært foruten gutten min! men der og da hadde det vært greit med noe litt mer spesifiikt CB med ukesindikator går jo ikke lengre en til 3+. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144049956-noen-som-har-f%C3%A5tt-falsk-negativ-med-clear-blue-test/#findComment-145401353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille Alexandra Skrevet 2. juni 2013 #4 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg har ikke fått såkalte falske positive billigstrimler, men Clear Blue har lurt meg litt. Enten er de helt blenda hvite, ellså kan man skimte en strek. Men har både erfart og hørt andre si at de digitale kan slå ut litt senere. Jeg prøvde først en Clear Blue som ble negativ, så brukte jeg billigstrimler som ble positiv (9 DPO) og prøvde meg på Clear Blue noen dager etter igjen: "gravid". dermed tok jeg en sånn ukesindikator som visste 4-5 uker en god stund etter det igjen Man får lissom aldri sett den bekreftelsen nok! Så Clear Bluen slo ikke ut på meg heller første gang, selv om jeg tydelig skimtet en strek på billigstrimlene.... Viste ukesindikatoren 4-5 uker? heldiggris hos meg stod det 3+ uker da viste det seg at jeg var 11-12 uker på vei, var ikke helt planlagt i vårt tilfelle, men idag kunne jeg aldri vært foruten gutten min! men der og da hadde det vært greit med noe litt mer spesifiikt CB med ukesindikator går jo ikke lengre en til 3+. Det er mulig du har rett, fikk bare inntruykk av at den gikk lenger mtp svaret over "dermed tok jeg en sånn ukesindikator som visste 4-5 uker en god stund etter det igjen" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144049956-noen-som-har-f%C3%A5tt-falsk-negativ-med-clear-blue-test/#findComment-145401487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå