Gå til innhold

Inspirert: Hva svarer man når noen komplimenterer barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hva sier du om noen synes du er pen da? jeg sier i allefall takk for kompliment jeg får ang meg og mini:) noen ganger sier jeg også "takk, helt enig", kommer litt an på hvem som sier det.

Anonym poster: 85484c4bee9e0df0b434fa6ee1316b30

Jeg sier takk. Til folk jeg stoler på og liker sier jeg "Ja, jeg synes også han er søt". Noen ganger fleiper jeg det bort med noe sånt som "Ja, det er bra han er så søt, for han er jammen krevende når han forventer at dagen skal begynne kl 06 på fridager".

Annonse

hva sier du om noen synes du er pen da? jeg sier i allefall takk for kompliment jeg får ang meg og mini:) noen ganger sier jeg også "takk, helt enig", kommer litt an på hvem som sier det.

Om noen sier at JeG er pen er det jo jeg som er kjernen k komplimentet. Om noen sier at jeg har et pent hjem sier jeg også. Takk fordi jeg hAr "designet" det.

Men barnet mitt er et eget individ, og det føles veldig rart å takke for at noen sier at hun er pen. Mange som blir overrasket når de ser hvor ung moren min er og så sier de at de synes hun er ung og vakker. Jeg takker da ikke for det på hennes vegne ;)

Anonym poster: a400076abcd05173cf5fbe8b6dfc7c86

Om noen sier at JeG er pen er det jo jeg som er kjernen k komplimentet. Om noen sier at jeg har et pent hjem sier jeg også. Takk fordi jeg hAr "designet" det.

Men barnet mitt er et eget individ, og det føles veldig rart å takke for at noen sier at hun er pen. Mange som blir overrasket når de ser hvor ung moren min er og så sier de at de synes hun er ung og vakker. Jeg takker da ikke for det på hennes vegne ;)

Anonym poster: a400076abcd05173cf5fbe8b6dfc7c86

poenget mitt var at man sier jo takk for et kompliment, hvis noen sier til mora di at du er nydelig så sier hun sikkert takk. det er nå en gang sånn at vi har laget ungene, vårt verk uansett åssen du vrir og veder på det. så takk passer bra som svar :)

en annen ting er når noen bøyer seg ned til ungen og sier "så nydelig du er", da sier ikke jeg takk. men er komplimentet sagt om barnet til meg så takker jeg.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Jeg også tenkt litt på det i det siste faktisk.

Jeg reagerer litt når noen takker for komplimenter på barnets vegne, men egentlig så er det vel riktig...

Selv er jeg helt enig med de som sier barna mine er skjønne, så jeg sier meg bare enig, jeg :P Har faktisk aldri takket, tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...