Galadriel33 Skrevet 21. mai 2013 #1 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg lurer på hva dere har på deres små i senga om natta, nå som det er varmt. Vi har ca. 20-22 grader på rommet om natten og er litt i tvil om det er for "kaldt" med bare kortermet og korteben på pysjen. Da dyna ofte blir sparket av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslomama Skrevet 21. mai 2013 #2 Del Skrevet 21. mai 2013 Mi ligger med ullbody siden det skal varme, men også svale hvis det er nødvendig også har hun et pledd over seg! Og hun er god å varm! Sjekker hun flere ganger iløpe av natten! Hun er 6 mnd nå, sånn at jeg tenker hvordan jeg har det om natten nå, og gjør noe av det samma til henne Det anbefalte HS også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 21. mai 2013 #3 Del Skrevet 21. mai 2013 Vi har rundt 20 grader til vanlig. Da ligger han i vanlig pysj og sokker. Men de siste dagene har det vært 27-29 grader på rommet. Helt SYKT varmt stakkar. Da har han bare ligget i bleia. Men noen barn er er varmere enn andre. Så kanskje 20 grader er varmt for babyen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 21. mai 2013 #4 Del Skrevet 21. mai 2013 Vi har rundt 20 grader til vanlig. Da ligger han i vanlig pysj og sokker. Men de siste dagene har det vært 27-29 grader på rommet. Helt SYKT varmt stakkar. Da har han bare ligget i bleia. Men noen barn er er varmere enn andre. Så kanskje 20 grader er varmt for babyen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tromsøprinsen Skrevet 21. mai 2013 #5 Del Skrevet 21. mai 2013 Vi har vanligvis pysj, men nå når det var så varmt, så var det 25 grader på soverommet (har normalt 18-19 grader). Da ble det kun bleie første dagen, så kortarmet body videre. Dyna ble jo gjerne liggende litt i midjehøyde, så syns han ble litt naken uten noe. La han med bare helseteppe over, og når jeg la meg da det var blitt mørkt og litt kjøligere, la jeg en sommerdyne over (med dyneklips), og tok vekk helseteppet. Han var litt klam, men ikke svett, da jeg tok han opp til nattmåltid. Frøys gjorde han i hvertfall ikke! Men tenker at når jeg vil ha dyne bør han også ha dyne. All den tid jeg lå å svetta uten dyne selv, lot jeg han bare ha helseteppe. Kom foresten ikke under 22 grader om natta, selv med to vinduer oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 21. mai 2013 #6 Del Skrevet 21. mai 2013 I kveld fikk frøkna på seg vanlig pysjamas, og hun har helseteppe halvveis på. Det er ikke akkurat kaldt her, men vinduene våre vender mot gata og siden vi bør sentralt i Oslo er det for mye støy til at vi kan ha dem åpne:-( Vi åpner alle andre vinduer og holder dører åpne, da. I helgen sov mini i kortermet body uten noe over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå