Gå til innhold

Noen som har prøvd Bailine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: 7b27da337100a1e1dea358b6ac8220a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mange år siden,i kombinasjon med nutrilett kur og 30 min gå tur hver dag.Resultatet ble bra,men om det var pga bailine eller om resultatet ville blitt det samme uten bailine er vanskelig å si:)

Anonym poster: eb4edc4d7363cb979430b93e964a02c8

Skrevet

Jeg var på en prøvetime bare for moro skyld. Føltes helt meningsløst ut. Moren min har vært på 15-20 behandlinger, viser litt, men tror heller det er gåturene og kosten som har gitt de resultatene.

Om jeg skulle prøvd noe sånn måtte det blitt coolsculpting eller andre nye metoder på markedet. Føler Bailine bare er svada.

Anonym poster: 4527796756f2cc817fb36420d425ee88

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg var på en prøvetime bare for moro skyld. Føltes helt meningsløst ut. Moren min har vært på 15-20 behandlinger, viser litt, men tror heller det er gåturene og kosten som har gitt de resultatene.

Om jeg skulle prøvd noe sånn måtte det blitt coolsculpting eller andre nye metoder på markedet. Føler Bailine bare er svada.

Anonym poster: 4527796756f2cc817fb36420d425ee88

Hei det du skriver her er helt riktig! følger du ikke Bailine boken som du får utdelt ved ett Bailine kur så går du ikke ned. De som går ned i vekt hos Bailine er de som føller ett strengt kosthold og man finner jo hundre gratis dietter her på nett. Muskelstimulatoren de bruker funker ikke. Bare lureri og sykt dyrt!! 10 behandlinger koster 4200..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...