Gå til innhold

Fredag er siste frist... :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll på sykehuset i går, en uke over termin, og fikk da beskjed om at det var ikke veldig modent og ikke noe særlig åpning (ca en cm). Fikk ny kontrolltime på torsdag igjen, og de sa at om det var rolig der da ville de nok sette meg i gang, hvis det var travelt så ble det nok ventet til fredag, men om ingenting hadde skjedd før fredag så ble det uansett gjort da... :-/ for fredag var absolutt siste frist.

Ønsker sånn at det skal starte av seg selv.... Men hva er sjansene for det liksom når det er lite modent og lite åpning. :(

Er så leeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiii...... Vondt i stort sett hele skrotten av denne digre magen, alt er tungt og vanskelig, føttene har begynt å hovne opp og er generellt bare veldig lei etter 7 månder med bekkenløsning. Ser på alt rundt meg som jeg skulle gjort og ordnet, men orker ikke. Huset støver ned, mannen har nok å gjøre og jeg får dårlig samvittighet av hele greia..

Vet at det snart er over uansett nå, men føler jeg blir litt snytt for denne fødselsopplevelsen om jeg må settes i gang. Sist var det ks pga seteleie, og dette blir nok ganske sikkert vårt siste barn. Har så lyst på et naturlig forløp, for å se hvordan kroppen gjør det.

*dagens syteinnlegg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha masse sex! (selv om det frister svært lite...) Det satte umiddelbart ting igang her :)

Skrevet

Oi, får håpe det starter av seg selv innen den tid..!

Skrevet

Ha masse sex! (selv om det frister svært lite...) Det satte umiddelbart ting igang her :)

Har prøvd med sex.. Men har ikke hjulpet.. :-/

Skrevet

Skjønner at du ønsker en naturlig fødsel denne gangen - krysser fingrene for deg :) gå mye?

Skrevet

Ønsker deg lykke til - og håper du har flaks og det plutselig skjer noe før fredag!

:)

Skrevet

Huff så kjedelig! Håper det løsner veldig raskt nå og at du slipper å bli satt i gang!

Masse lykke til :)

Skrevet

krysser fingrene for deg! Så utrolig kjedelig det må være å gå så lenge på overtid og skjønner godt at du håper på at det skal starte av seg selv!

Sex var det jeg også skulle tipse om ;) men ser dere har prøvd uten hell. Huleboeren din trives visst kjempegodt inni der da, det må være det eneste positive ;) Lykke til - og du, snart er det over uansett og du har gullet her! :)

Skrevet

Takk takk damer. Får ta meg en trappevask og litt andre vaskejobber hjemme i morgen og se om det hjelper.. Om ikke annet så trengs det.. :)

Skrevet

Ønsker deg masse masse lykke til ;)

Skrevet (endret)

Tusen takk for det. Er ganske spent på hva som skjer i morgen kjenner jeg.. :)

Endret av Queen_of_the_road*ny_spire
Skrevet

Hjemme igjen etter kontroll på sykehuset.. Så i morgen blir det vel innleggelse om det ikke er alt for travelt der.. Var for travelt i dag. Så da er det bare å krysse fingrene for at det starter selv. :-) har fortsatt nesten ett døgn på meg. :-)

Så nå hr jeg kjøpt en stor pose smågodt og skal benke meg litt i sofaen.. :-)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Hjemme igjen etter kontroll på sykehuset.. Så i morgen blir det vel innleggelse om det ikke er alt for travelt der.. Var for travelt i dag. Så da er det bare å krysse fingrene for at det starter selv. :-) har fortsatt nesten ett døgn på meg. :-)

Så nå hr jeg kjøpt en stor pose smågodt og skal benke meg litt i sofaen.. :-)

Masse lykke til! Spennende tider dette! :)

Skrevet

Lykke til i dag :) får håpe babyen kommer av seg selv i dag da.

Skrevet

Så i dag er dagen - uansett hvordan det skjer :-)

Spent på å høre hvordan det har gått!

Lykke til igjen :-)

Skrevet

Lykke til ja, håper smågodt gjør susen ;)

Skrevet

Håper du koser deg med din lille nå :) oppdater oss :)

Skrevet

Dumdidum..... Spent på hvordan det gikk da - enten har du født eller så holder du på as we speak :) Håper alt går/gikk fint!

Skrevet

Da har jeg endelig fått min nydelige datter. En kjapp historie ligger på slutten på maitråden her. Bedre historie kommer når jeg har kommet hjem.

Takk for alle lykkeønskinger og gode tanker. :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Gratulerer så mye! Kos deg med lille snuppa! :)

Skrevet

Hurra! Gratulerer så masse! :D

Skrevet

Gratulerer med lille prinssese :)

Nyt & kos deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...