Gå til innhold

Leker dere i familieselskaper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vår familie gjør vi bestandig det. Noen runder med gjemsel, boksen går, en rar stafett, tegneleken eller noe annet blir det bestandig tid til når vi samles. Alle er med om de er 5 eller 80. Det er veldig gøy, men jeg opplever det aldri hos andre. Er det bare vår familie som er rar og der de voksne er nesten like glade i å leke som barna?

Anonym poster: a14cd3acfeadc38d39c4bc8af87de785

Skrevet

Vi leker ikke, men spiller ofte utespill. Volleyball, kubb ol.

Skrevet

Nei, heldigvis ;)

Jeg kan ærlig talt ikke fordra sånt..

Anonym poster: d78648de269eae854f57f36eb92f6fe8

Skrevet

Den ene tanten min skal alltid arrangere pinlige selskapsleker, og hun blir sur som en sitron om ikke alle deltar. Huff, så pinlig stemning det blir. Den ene gangen hadde hun en lek der to lag skulle stå på rekke og overlevere noen frukter uten å ta på frukten, det var bare så utrolig flaut for alle mann !

Anonym poster: 0cab17121bfe011c7b24725a57e2d23d

Skrevet

Nei, ikke helt slik du beskriver. I mannen sin familie er det aldri noe som helst, mens i min familie spilte vi gjerne spill eller qiuz på vinterstid og kunne ha noen uteleker som krokett, badminton, ringspill ol på sommeren. De fleste var med.

Skrevet

Den ene tanten min skal alltid arrangere pinlige selskapsleker, og hun blir sur som en sitron om ikke alle deltar. Huff, så pinlig stemning det blir. Den ene gangen hadde hun en lek der to lag skulle stå på rekke og overlevere noen frukter uten å ta på frukten, det var bare så utrolig flaut for alle mann !

Anonym poster: 0cab17121bfe011c7b24725a57e2d23d

Det har vi gjort noen ganger. Det er skikklig gøy så lenge folk tør å slippe seg løs og ikke er så redde for å dumme seg ut.

Anonym poster: a14cd3acfeadc38d39c4bc8af87de785

Skrevet

Hater selskapsleker, men vi spiller ofte fotball, volley, croket eller hva det heter, badminton. dart, quis og div brettspill er en slager på familiesammenkomster her. Veldig kjekt for de minste barna når alle vil leke med de.. :)

Anonym poster: 823a00e39769e865e664b89adeaca3d8

Skrevet

Vi gjør det ikke. Heldigvis. Er ikke glad i sånt, synes det er hyggeligere å prate sammen. Uteleker er noe annet, det kan jeg godt bli med på, men mest for ungenes skyld.

Gjest MaJo0812
Skrevet

Heldigvis ikke, hater sånt! Svigerfamilien har noe ganger quiz, det kan til nød gå an, men liker ikke det heller jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...