Gå til innhold

Da kommer jeg over hit :)

Anbefalte innlegg

Gjest usababy

Jippi!!

Endelig kan jeg komme over hit fra Assistert Befruktning. Har hatt positive tester siden første test rugedag 9, i dag er dag 15 og teststreken er kjempesterk. :)

Har vært hos legen i dag, får vite hcg nivå på torsdag.

Foreløpig termin er 23.januar.

Skal inn på tidlig ul pga at dette er prøverørsbarn.

Blir spennende tider framover! :)

Håper flere fa Mai-prøverne på Assistert befruktning også kommer hit!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144049676-da-kommer-jeg-over-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit du også usababy:-)) Du har termin kun to dager før meg:-) Jeg fikk hcg fra torsdag i dag, siden jeg glemte å spørre om det i forfjamselsen, og den var på 119, og det var visst bra:-) tatt ny på legekontoret i dag og får svar på den i morgen.. Sikkert litt unødvendig, men ha så lite symptomer denne gangen, så må bare vite at den stiger;-) Tidlig UL den 10. juni:-)

Er formen din bra?

Gjest usababy

Takk :)

Jeg er også spent på hcg-målingen. Får vite det på torsdag, og så ville de jeg skulle ta ny om en uke for å se stigningen.

Jeg har tidlig ul 3.juni. Det var klinikken som ville ha allerede om to uker for å se om det er en eller to der inne. De sa det ikke var sikkert de kunne se hjerteslag allerede da, og i så fall skulle jeg til ny ul to uker etter det igjen.

Foreløpig er jeg i bra form. Kjenner verk i mage og korsrygg fra tid til annen, blir fort anpusten, er småkvalm innimellom og brystene har vokst litt. Syns det går fint.

Blir spennende med din nye hcg-måling! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...